וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רוב להמשך מבנה ליגת העל הנהוג היום

25.3.2024 / 6:10

המנהלת הציעה שינוי של מתכונת המשחקים - כולל הרחבת הפלייאוף העליון - שאמור היה להקל על העומס על המשתתפות באירופה, אך הקבוצות צפויות להצביע בעד השארת השיטה הנוכחית. חלק מהקבוצות ביקשו לדחות את ההצבעה בכמה ימים כדי ללמוד משמעויות ההצעה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

מסתמן שקבוצות ליגת העל יצביעו היום (שני) שהן רוצות להישאר גם בעונה הבאה במתכונת הליגה הנהוגה בשנים האחרונות. כזכור, ביום שלישי שעבר קיבלו הקבוצות את סדר היום של ישיבת דירקטוריון המנהלת שתיערך היום בצהריים והן נחשפו לכך שהמנהלת מציעה אלטרנטיבה לשיטת המשחקים הנהוגה בליגת העל העונה.

האלטרנטיבה שהוצגה הייתה לסיים את הליגה הסדירה במחזור ה-26 ואז להתפצל לפלייאוף עליון מוגדל של שמונה קבוצות במקום שש כפי שהוא היום ופלייאוף תחתון של שש קבוצות ולא שמונה כפי שיש היום. הרעיון שהציעו במנהלת הוא לקיים רק סיבוב משחקים אחד בשני בתי הפלייאוף וכך לצמצם את מספר המשחקים מ-36 בפלייאוף העליון ל-33 ומ-33 בפלייאוף התחתון ל-31.

מטרת המנהלת הייתה להציע לקבוצות אופציה לליגה יותר מרווחת נוכח כמות המשחקים באירופה שתגדל בעונה הבאה ושתיצור עומס גם על ליגת העל.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. אודי ציטיאט
לא רוצה עיכוב נוסף. ארז כלפון/אודי ציטיאט

מאז שליחת המייל לקבוצות בשלישי שעבר, יש הרבה התייעצויות בין המועדונים מאחורי הקלעים ומסתמן שהקבוצות יעדיפו להישאר במתכונת התחרויות הנוכחית ולא להצביע היום על שינוי מבנה הליגה.

אפשרות נוספת היא שהקבוצות יבקשו היום בישיבה הסבר מפורט של היתרונות והחסרונות ואז הן תבקשנה ארכה של מספר ימים לקבל החלטה ולכך עשוי להסכים יושב הראש ארז כלפון ובתנאי שתהיה החלטה עד סוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully