וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היה לנו קשה, לא באמת הפרענו להם בחצי הראשון"

24.3.2024 / 23:00

מכבי תל אביב השיגה בקרית אתא ניצחון 12 רצוף בליגה, המאמן נשאל על עתידו וענה: "לא מעניין אותי, אני לא בשלב הסיכומים"

מחוץ לקווים, 24.3/עריכה: זיו שטיינר

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב בליגת העל נמשך מאז שעירוני קרית אתא הפתיעה אותה ב-22 בינואר, והערב (ראשון) הוא כמעט נקטע על ידי אותה היריבה בדיוק, אבל האלופה שרדה קאמבק בחוץ וסיפקה רבע אחרון מוחץ בדרך ל-72:91, ניצחונה ה-12 ברציפות בזירה המקומית ו-14 רצוף בכל המסגרות. גם ללא ג'יימס בייטמון שלהט בניצחון ההוא ביד אליהו, קרית אתא הצליחה למחוק פיגור של 10 נקודות ברבע השלישי כשפצחה בריצת 2:15. אלא שאחוזי עונשין גרועים עשו את ההבדל לרעתה: שחקניו של שרון אברהמי קלעו 6 מ-21 מהקו, כולל 0 מ-6 ברבע המכריע, בו מכבי תל אביב טסה ל-6:26. חסיאל ריברו ותמיר בלאט בלטו בקבוצה של עודד קטש, שקיבלה בחזרה את רומן סורקין שחזר מפציעה שהשביתה אותו מעל לחודש.

"הם שיחקו בקצב מהיר עם הרבה אנרגיות, היה לנו קשה. נתנו להם לשחק בחצי הראשון, בעיקר הגנתית. לא באמת הפרענו להם. עלינו ליתרון 10 ועוד פעם אותו עניין, הם עשו מהלכים גדולים בקצב גבוה", סיכם קטש. "צריך לתת להם קרדיט, הם שיחקו עם הרבה תשוקה בהיעדר שחקן משמעותי. שמנו לעצמנו מטרה לספוג פחות מ-30 בחצי השני, אני שמח שעשינו את זה".

איך כיסו את חסרונו של לורנזו בראון: "לא תמיד בצורה הכי יפה, אנחנו נשענים על בסיס של ריווח וקריאת מצבים שנותן לנו קצת יתרון".

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב ממשיכה לנצח. ג'וש ניבו/ברני ארדוב

על אנטוניוס קליבלנד: "הוא יודע שבחצי הראשון הוא היה פחות מרוכז הגנתית, אבל בחצי השני הוא היה חלק מחמישייה הגנתית שניצחה לנו את המשחק".

המאמן נשאל במפתיע על עתידו במועדון, וענה: "אני נהנה מהיום-יום וממש לא בשלב של סיכומים. זה באמת לא מעניין אותי".

ג'וש ניבו הוסיף: "אני מנסה להיות עקבי במאמץ ובריכוז, אלה הדברים שאני יכול לשלוט בהם. לתמיר בלאט יש ראיית משחק נהדרת, הוא מקל עלינו ואני רק צריך לסיים כשהוא מוצא אותי. הפוקוס העיקרי שלי הוא לסיים את העונה טוב, להשיג את המטרות שלנו בליגה הישראלית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שרון אברהמי, מאמן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
זה לא הספיק הפעם. שרון אברהמי/מאור אלקסלסי

אברהמי ניתח בצד המפסיד: "היה חסר עוד קצת כוח ואנרגיות, בעיקר אחוזים מזעזעים. צריך לבדוק אם לא שברנו את שיא הליגה באחוזי עונשין. אי אפשר לנצח משחק ככה, בטח שלא את מכבי. אבל יש הרבה גאווה על שלושת הרבעים הראשונים".

החזרה מפיגור: "אנחנו כל הזמן מאמינים, החבר'ה מאמינים בעצמם ובגלל זה חזרנו. גם אחוזי השלשות שלנו לא היו טובים, עם אחוזים יותר טובים היינו יכולים לברוח קצת יותר. בסוף נגמר לנו הכוח".

מאמן קרית אתא התייחס לתצוגת 23 הנקודות ו-6 האסיסטים של רז אדם: "רז בא אחרי משחק מאוד לא טוב, הוא מצוין העונה והוא צריך לשמור יותר על יציבות. הוא הפך פה למוביל כדור, שיחק המון פיק אנד רולים. רז נהדר".

לסיום התייחס לטאלנט הצעיר, בן שרף: "עוד לא ברמות של הקבוצה ממול, אני מקווה בשבילו שיהיה שייך. הוא מקבל את הבמה ומחזיר. בכלל, אני גאה בכל השחקנים שלי, מאוד מתסכל שלא נכנסו לנו הזריקות. אני מקווה שזה יספיק כדי להגיע למטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully