וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרחקה מליגת העל: הרצף של מכבי יפו נעצר בתבוסה להפועל עכו

אחרי 4 ניצחונות רצופים של האורחת, חזוט, אסייג, סופיר ודסה כבשו ב-1:4 המדהים, זריהן רק השווה זמנית ופרץ הורחק. שער מרהיב לאליאס ב-0:1 של הרצליה על כפר סבא, 1:4 לנס ציונה על בני שפרעם

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם הניצחון הענק של הפועל עכו על מכבי יפו, התבוסה של בני שפרעם לסקציה נס ציונה והשער המדהים של אליאס בניצחון הדחוק של מכבי הרצליה על הפועל כפר סבא.

הפועל עכו - מכבי יפו 1:4

הקבוצה החמה בליגה הייתה יכולה להרתיח את המאבק על הכרטיסים לליגת העל כשחיפשה ניצחון חמישי ברציפות, אבל דווקא בביקור שלה אצל הקבוצה מהמקום העשירי בטבלה היא חזרה להפסיד והדהירה שלה לצמרת נבלמה. כבר אחרי 10 דקות טעות קשה של אלמוג מלול סידרה לאוהד חזוט את היתרון של המארחת, וכעבור 3 דקות רונן פרץ תיקל את סופיר וראה כרטיס אדום שהשאיר את יפו בעשרה שחקנים. על אף החיסרון המספרי, ניב זריהן שעלה מהספסל השווה בדקה ה-57 בשער יוצא מן הכלל, אך אחרי 11 דקות עכו שבה להוביל מרגליו של רווה אסייג וסופיר השלים את השלישי בדקה ה-80. יפו נותרה אחרי המחזור ה-27 במקום הרביעי, מרחק 5 נקודות מעירוני קרית שמונה ובני יהודה, בעוד עכו עלתה למקום התשיעי ונותרה במאבק על מקומות 7-8.

דקה 10: גול! 0:1 לעכו! טעות קשה של אלמוג מלול סידרה לאוהד חזוט את שער היתרון של המארחת אחרי איבוד כדור ברחבה, כשמספר 16 בשחור בעט לפינה הקרובה והעלה את עכו ליתרון.

דקה 13: כרטיס אדום! רונן פרץ עם תיקול גס מאחורה על סופיר גרם לספיר ברמן להרחיקו, יפו נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 57: גול! יפו השוותה ל-1:1! פעולה אישית יוצאת מן הכלל של ניב זריהן מחוץ לרחבת עכו הסתיימה בבעיטה שלו ברגל שמאלה לקורה ופנימה.

דקה 68: גול! 1:2 לעכו! שוב המארחת עלתה על לוח התוצאות, הפעם רווה אסייג שעלה מהספסל כבש מול מלול והחזיר את היתרון המפתיע מול 10 שחקני יפו.

דקה 80: גול! 1:3 לעכו! סופיר השתחרר לבעיטה על סף הרחבה של מלול ובבעיטה שקיבלה קשת משחקן הגנה יפואי, הכדור מצא את הרשת בפעם השלישית הערב עבור עכו.

דקה 90: גול! 1:4 לעכו! זה כבר הופך לתבוסה עבור יפו כשאור דסה עם שערו הראשון העונה נעץ עוד מסמר בארון עם הרביעי של עכו.

קפטן מכבי יפו גל מאיו ליד דני רוזנבליט. אריאל שלום
התרחקו מעלייה לליגת העל. מאיו ורוזנבליט/אריאל שלום

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 0:1

שבעה משחקים ללא הפסד חילצו את הפועל כפר סבא מהקו האדום ובמחזור הקודם היא גם ברחה מהמקום שמוליך למבחנים, אבל הניצחון של הפועל ראשון לציון בתוספת הזמן ביום שישי החזיר את הירוקים למקום ה-14. הערב היא פגשה את הרצליה לדרבי של השרון וספגה שער מדהים של רום אליאס שכבש כמעט מחצי מגרש והעלה את הצהובים למקום השביעי בטבלה. כפר סבא נותרה במקום ה-14 ותנסה לברוח מהתחתית עד סיום העונה הסדירה לפחות.

דקה 46: גול! 0:1 להרצליה! שער ענק של רום אליאס שחטף כדור בחצי המגרש של כפר סבא, ומכ-40 מטרים הקשית מעל דור חברון את שער היתרון המופלא של המארחת.

סקציה נס ציונה - איחוד בני שפרעם 1:4

אחרי התפטרותו של לידן דלויה, איחוד בני שפרעם מינתה את משה שפירא למאמנה החמישי העונה, אך גם השינוי על הקווים לא מנע ממנה הפסד תשיעי ברציפות וצעד נוסף אל עבר ירידת ליגה. המארחת ניצלה את היכולת החלשה של נועלת הטבלה והשיעגה ניצחון אחרי התבוסה 5:1 למכבי יפו במחזור הקודם. אמנון טדלה העניק את היתרון לסקציה בדקה ה-32 וצמד שערים של הקפטן סינטיאהו סלליך בדקות ה-37 ו-67 הגדילו את היתרון. יואל אבוחצירה רק צימק בדקה ה-76 עבור שפרעם ועגייב חתם בדקה ה-83 עם הרביעי של נס ציונה.

דקה 31: גול! 0:1 לנס ציונה! כדור קרן מצד ימין מצא את אמנון טדלה שנותר פנוי לחלוטין ברחבת האורחת, וטדלה נגח לדשא ופנימה את שער היתרון של הכתומים.

דקה 37: גול! 0:2 לנס ציונה! מסירת רוחב מצד ימין הורחקה רגע לפני שטדלה בעט למסגרת, סינטיאהו סלליך היה על הכדור החוזר ובבעיטה שטוחה מצא את הרשת של שפרעם.

דקה 67: גול! 0:3 לנס ציונה! הרמה נהדרת מצד שמאל מצאה את סלליך פנוי ברחבה והקפטן השלים צמד עם בעיטה מקרוב בנגיעה.

דקה 76: גול! שפרעם צימקה ל-3:1! קומדיית טעויות בהגנת נס ציונה סידרה ליואל אבוחצירה את השער המצמק מתוך הרחבה.

דקה 83: טדלה נותר חופשי ברחבה ומסר לעגייב המחליף, שמקרוב הבקיע מחזור שני ברציפות.

עוד בוואלה!

החזיר עטרה ליושנה: אלירן עטר כיכב, בני יהודה שבה למקום השני

לכתבה המלאה

תוצאות המחזור ה-27:

עירוני טבריה - עירוני קרית שמונה 0:1
בני יהודה - הפועל עפולה 2:4
הפועל ניר רמת השרון - הפועל נוף הגליל 1:1
הפועל אום אל פאחם - מ.ס. כפר קאסם 0:1
הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully