וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזיר עטרה ליושנה: אלירן עטר כיכב, בני יהודה שבה למקום השני

החלוץ בישל פעמיים וכבש בפנדל ב-2:4 על הפועל עפולה, הכתומים נצמדו למוליכה מקריית שמונה במשחק משוגע בבלומפילד. 1:1 בין רמה"ש לנוף הגליל, 1:2 דרמטי לראשל"צ על הפועל ר"ג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח כבר לפני שבוע וחצי, כאשר עירוני טבריה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה במשחק שהוקדם עקב זימון לנבחרות של שחקני המוליכה. היום הוא נמשך עם ארבעה משחקים, כשבמוקד בני יהודה ניצחה 2:4 את הפועל עפולה במשחק מטורף ונצמדה למוליכה, אחריה מפגרת רק בהפרש שערים.

בני יהודה - הפועל עפולה 2:4

בתקופה האחרונה בני יהודה מנצחת ומפסידה לסירוגין, וגם היום היה משחק הפכפך ומשוגע בבלומפילד. פרנק ריבולייה העלה את עפולה ליתרון מהיר אחרי שגיאה ענקית בהגנה, אבל שבע דקות חלפו עד ששביט מזל בישל לאבובקאר בארי את השוויון. אלירן עטר ששב מהרחקה היישר להרכב לקח אחריות ובישל בכדור נפלא למזל את ה-1:2 בדקה ה-42, אלא שריבולייה בחלוף שלוש דקות השלים צמד וקבע 2:2. עברו שתי דקות ואז בני יהודה קיבלה פנדל שאלירן עטר תרגם ל-2:3, לא לפני שמור נעמן הורחק בכרטיס אדום והותיר את האורחת ב-10 שחקנים רגע לפני המחצית. עפולה עוד ניסתה לחזור אחרי ההפסקה, אבל ספגה את הרביעי מבישול של עטר ליזן נסאר ויוסי ג'נאח לצערו עדיין ללא נקודות מאז מונה למאמן המדורגת לפני האחרונה. הכתומים שבו למקום השני ונצמדו למוליכה.

לפני המשחק קיימה בני יהודה טקס לזכרו של ניקולאי קודריצקי, בהשתתפות בני משפחתו של כוכב העבר שנהרג בתאונת דרכים לפני 30 שנה.

טקס לזכרו של ניקולאי קודריצקי, שנהרג בתאונת דרכים לפני 30 שנה. קובי אליהו
הטקס לזכרו של קודריצקי לפני המשחק/קובי אליהו
שחקני בני יהודה חוגגים עם אלירן עטר. קובי אליהו
שער ובישול במחצית ראשונה משוגעת. אלירן עטר חוגג/קובי אליהו

דקה 19: גול! טעות קשה של הגנת בני יהודה בניסיון להחזיר כדור לשוער סידרה לפרנק ריבולייה את היתרון המפתיע כששחקנה של עפולה כבש מול שער ריק, מעמדת נבדל ברורה שהקוון פספס.

דקה 26: גול! בני יהודה חזרה עם בעיטה של אבובקאר בארי מקרוב אחרי רוחב של שביט מזל.

דקה 42: גול! המהפך הושלם. עטר הרים כדור משמאל, מזל נגח מקרוב את ה-1:2.

דקה 45: גול! עפולה השוותה ל-2:2! מסירת רוחב נהדרת של תומפסון תפסה את ההגנה של בני יהודה לא מוכנה, ריבולייה ניצל זאת והקדים את שאבי בדרך לצמד ושוויון.

דקה 45+3: כרטיס אדום ופנדל לבני יהודה! מוטי ברשצקי מצא במסירת עומק את בארי שדהר לתוך הרחבה, מור נעמן תפס בחולצתו, הכשיל אותו וגבע רפאל הרחיק אותו. עטר בבעיטה חדה קבע 2:3 ומיד נשמעה השריקה למחצית.

דקה 58: גול! 2:4 לבני יהודה! מתפרצת של הכתומים עברה דרך עטר, שמסר שמאלה ליזן נסאר שבנגיעה מצא את הרשת של עוזר בבעיטה חזקה.

פרנק ריבולייה, שחקן הפועל עפולה. קובי אליהו
צמד במחצית הראשונה. ריבולייה/קובי אליהו
רפאל גבע שופט כדורגל מול שחקני הפועל עפולה. קובי אליהו
רפאל הרחיק את נעמן ועפולה מיד נקלעה לפיגור נוסף/קובי אליהו

הפועל ניר רמת השרון - הפועל נוף הגליל 1:1

מפגש פיקנטי נרשם בין ירון הוכנבוים לקבוצה עמה הוא מזוהה ולה הפסיד 1:0 בגרין בסיבוב הראשון. היום הוא הצליח לסחוט ממנה נקודה, במשחק שבו הכל קרה תוך 120 שניות: האורחת חגגה יתרון בדקה ה-60 מוולה של חוסיין, אך קולה השיג שוויון מהיר וקבע חלוקת נקודות.

דקה 60: גול! שער נפלא של נוף הגליל, אחרי ששדו הרים לרחבה וחוסיין בוולה מהאדיר כבש.

דקה 62: גול! קאמבק בזק של רמת השרון בזכות דחיקה של קולה מרחבת החמש.

הפועל אום אל פאחם - מ.ס. כפר קאסם 0:1

היה זה קרב ישיר על הפלייאוף העליון ובסיומו המארחת קפצה למקום השביעי ושיפרה את סיכוייה לסיים בחלק העליון, בעוד האורחת ירדה למקום התשיעי. אום אל פאחם ניצחה משער של דראושה בדקה ה-11, בזכותו שיפרה את מאזנה הביתי שעומד על ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים. כפר קאסם המידרדרת סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

דקה 11: גול! אחמד דראושה הזריז הקדים את בלמי האורחת ומקרוב הטעה את השוער ומצא את הפינה. 0:1 לאום אל פאחם.

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:2

אוראל באיה המחליף כבש כשנותרה דקה אחרונה לתוספת הזמן והעניק לכתומים מעיר היין שלוש נקודות קריטיות, כאלה שעוד עשויות להתברר ככאלה שישאירו את הקבוצה בליגה. איתי עוזרי כבש שער עצמי מביך בדקה ה-30 שבזכותו המקומיים הובילו, אבל שגיאה קשה של השופט סידרה פנדל לאורדונים, אותו גידי קאניוק ניצל כדי להשוות בדקה ה-43. הדרמה הגיעה לשיא עמוק- עמוק בתוספת הזמן של המחצית השנייה, כשהקשר שמושאל ממכבי תל אביב בעט כדור עוצמתי לקורה ופנימה והעניק לעופר טסלפפה נקודות ראשונות מאז שהגיע, בעוד מנחם קורצקי נותר במרחק 3 נקודות מהמקום ה-14, אבל הפועל כפר סבא טרם שיחקה.

דקה 30: גול! 0:1 להפועל ראשון לציון, שנהנתה משער עצמי מביך של איתי עוזרי שגלש והבקיע לשערו שלו.

דקה 43: גול! השופט גיא אוחיון הצביע על הנקודה הלבנה על אף שהעבירה כנראה נעשתה מחוץ לרחבה, גידי קאניוק איזן. 1:1.

דקה 90+4: גול! אוראל באיה המחליף ירה מהמקום כדור אדיר לקורה ופנימה, הכתומים קרובים לניצחון קריטי.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל עכו - מכבי יפו
סקציה נס ציונה - איחוד בני שפרעם
מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully