וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "עברנו דברים קשים על המגרש וגם מחוץ למגרש"

22.3.2024 / 23:45

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה אחרי הניצחון, אך הזהיר: "נשארו לנו שלושה משחקים קשים מאוד. אנחנו במצב טוב כרגע"

למכבי תל אביב בפתיחת העונה היו כמה מטרות ביורוליג. הראשונה, הייתה הבטחת המקום לכל הפחות בפלייאין, והערב (שישי) היא עשתה זאת כשהשלימה שבוע מושלם, ואחרי הניצחון על וילרבאן בשלישי, רשמה 74:89 על באיירן מינכן ועם ניצחון חמישי ברציפות במפעל האירופי וה-13 בכל המסגרות, השיגה את הכרטיס לפלייאין ותנסה להיאבק על הטופ 6 שיבטיח לה את המקום האוטומטי לפלייאוף. מכבי עלתה למאזן 13:18 כשהיא משחק אחד מאחורי אולימפיאקוס השישית.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הפלייאין הובטח, הטופ 6 בדרך? קטש/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"הניצחון הזה אומר הרבה. זה לא היה קל, באיירן קבוצה מאוד מאומנת, הם הקשו עלינו מאוד התקפית, הם רצו אבל הראינו אופי שוב. אני שמח מאוד על הניצחון הזה לקראת סוף העונה", אמר בסיום המשחק המאמן המאושר עודד קטש.

"במחצית הראשונה לתמיר בלאט, ג'ונדי, ריברו ולווב היו רגעים גדולים", הוסיף קטש, "במחצית השנייה לקליבלנד וללורנזו היו דקות גדולות, עשינו את זה כקבוצה. יש לנו נסיעה הביתה עכשיו, ואז משחק נגד ולנסיה שהיא קבוצה טובה מאוד, קבוצה הגנתית טובה מאוד, זה יהיה משחק פיזי כמו היום, הניצחון הזה נותן לנו ביטחון".

קטש הוסיף: "כשאמרתי שעברנו דברים קשים זה לא רק על המגרש, אלא גם מחוץ למגרש. אנחנו נשארים ביחד ומקווים לימים טובים יותר. הבטחנו את הפלייאין, יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה - ולנסיה, ברצלונה ומילאנו. משחקים קשים מאוד. כל משחק ביורוליג הוא קשה, אבל אנחנו מצפים לזה. אנחנו במצב טוב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully