וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך על חברו שנפל בעזה: "מעכשיו אני משחק בשביל עוד מישהו"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 15:14

רגע לפני המשחק מול איסלנד, כוכב הנבחרת דיבר על הקשר עם אפיק טרי ז"ל: "החבר הכי טוב שלי, היה איתי בכל רגע חשוב"

שליח ספורט1 ניב דברת מדווח מבודפשט לקראת משחק הנבחרת מול איסלנד/צילום: ניב דברת

בתחילת החודש הגיע אוסקר גלוך ארצה לביקור בנסיבות טרגיות: כדי לחלוק כבוד אחרון לחבר הילדות שלו, סמל אפיק טרי ז"ל, שנהרג בקרבות בעזה. מאז הספיק להקדיש כוכב רד בול זלצבורג שער נהדר לחברו הטוב, והיום (רביעי), רגע לפני משחק הנבחרת הגורלי מול איסלנד, סיפר גלוך על הקשר בין השניים.

"הוא היה החבר הכי טוב שלי, מגיל ארבע, כל דבר היינו עושים ביחד", אמר. "הוא היה ברגעים הכי חשובים שלי. הוא היה הכוח שלי. נפגשנו אחרי שהתחילה המלחמה, אבל מאז שהוא נכנס לעזה כבר לא ראיתי אותו. הם נכנסו לאיזה בניין, היו צריכים ללכת לישון שם, והיה שם מטען. מישהו פוצץ את זה, וזהו. הוא מת במקום. לקחתי את זה מאוד קשה. יש לי תמונה שלו לידי, ליד המיטה, כל הזמן. זה נותן מוטיבציה. אתה משחק בשביל עוד מישהו, לא רק בשביל עצמי ובשביל המשפחה שלי".

בתחילת החודש ספד גלוך לחברו וכתב: "החבר הכי טוב שלי, הבן אדם שהיה איתי בכל רגע חשוב בחיים שלי, לא מעכל עדיין שאתה לא פה, שכבר לא אראה אותך כשאני חוזר לארץ, לא אשמע את הצחוק שלך ולא אראה את החיוך שלך יותר. אני אוהב אותך הכי הרבה שיכולתי לאהוב מישהו בחיים האלה ועכשיו אני צריך לקבור אותך."אני מרגיש שלקחו לי חצי מהלב ועכשיו צריך להמשיך בחיים, אבל בשבילך אהיה חזק - כי זה מה שהיית רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully