וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך כבש שער נהדר והקדיש אותו בדמעות לחבר שנפל בעזה

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 21:30

לפני משחק הנבחרת, קשר זלצבורג כיכב ב-1:5 מול הארטברג והקדיש את הגול לאפיק טרי ז"ל. גלזר בורח לנאתכו בסרביה, בן שמעון מרחק נקודה מהפסגה בקפריסין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.3/ספורט1

אוסקר גלוך ריגש הערב (ראשון) כאשר הקדיש שער לזכר חברו הטוב אפיק טרי, שנפל ברצועת עזה לפני כשבועיים. כזכור, קשר נבחרת ישראל חזר אז ארצה על חשבון משחק של קבוצתו וספד בלוויה. הערב כאמור הוא פתח בהרכב והבקיע את השער הרביעי ב-1:5 הביתי מול הארטברג, עם השתחררות יפה ובעיטה חדה אל הקורה ופנימה בדקה ה-85. גלוך נישק סרט על היד, הצביע לשמיים ונאבק בדמעות בזמן שחבריו מחבקים אותו. הוא היה מעורב לפני כן בשער השלישי של פרננדו, עם כדור עומק שהגיע אל הכובש דרך שני שחקני הגנה, ובתוספת הזמן סיפק עוד מבצע ונעצר אצל השוער, כאשר סקו קויטה עט על הריבאונד וקבע את תוצאת המשחק. במאזנו העונה שישה שערים וארבעה בישולים במסגרת הליגה האוסטרית.

* ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד ממשיכים לבעוט בדלי בליגה הסרבית, והפעם חילצו 1:1 בחוץ מול מלאדוסט לוצ'אני. נאתכו נכנס עם פתיחת המחצית השנייה וסייע להשגת השוויון של נמניה ניקוליץ', שנכנס יחד איתו וכבש חמש דקות לסיום. פרטיזן סופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון, כולל כמובן ה-2:2 בדרבי שלאחריו הפסידה במפתיע בבית 1:0 לנפרדאק. הכוכב האדום בלגרד, עם עומרי גלזר בין הקורות, הגדיל את יתרונה בפסגה לארבע נקודות בזכות 0:5 קליל בבית מול רדניצ'קי 1923. שריף אנדייאי כבש צמד ושוער הנבחרת רשם ארבע עצירות בהכנה האחרונה שלו לקראת איסלנד.

* רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה הקטינו את הפער מאפואל ניקוסיה לנקודה אחת בלבד, בזכות ניצחון חוץ 0:1 על אנורתוזיס פמגוסטה בפלייאוף העליון בקפריסין. פרנקו טונגיה הכריע את המשחק בדקה ה-69 וא.א.ק ידעה לנצל את ההפסד השני ברציפות של המוליכה אפואל, אותה יארח המאמן הישראלי למשחק עונה לוהט אחרי פגרת הנבחרות. כרגע לאפואל 63 נקודות, א.א.ק עם 62, האלופה אריס לימסול עם 60 ואומוניה ניקוסיה עם 58. בן שמעון עם שני הפסדים בלבד (אחד מהם בגביע) ב-21 משחקים בכל המסגרות מאז שחזר למועדון, לעומת 15 ניצחונות.

שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר. Visionhaus, GettyImages
מתקרב לאליפות בסרביה. עומרי גלזר/GettyImages, Visionhaus

* מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש נעצרו אחרי שבעה ניצחונות רצופים בליגה ההונגרית והסתפקו ב-1:1 ביתי מול אקדמיית פושקטאש. קשר נבחרת ישראל השלים 90 דקות, ספג צהוב וכעת יתפנה למשחק מול איסלנד ביום חמישי, אליו הוא מגיע כמלך הבישולים של הליגה עם 10 (לצד שלושה שערים). פרנצווארוש עם שתי נקודות יתרון בפסגה ועדיין חסר לה משחק.

* עוד בהונגריה: גיא חדידה שיחק מחצית כמחליף בתבוסה של זלגרשג 5:1 אצל דברצן. הקשר הישראלי נכנס בפיגור 4:0 וקבוצתו עדיין במקום ה-10, תשע נקודות מעל הקו האדום.

* רועי קהת שיחק 85 דקות במדי סומגאיט, שהפסידה בביתה 2:1 לסבאח באקו במחזור ה-27 בליגה האזרית. קבוצתו ירדה מהמקום השני למקום החמישי.

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות בקישור האחורי של קורונה קיילצה וספג כרטיס צהוב (14) כאשר קבוצתו איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 ביתי מול פוגון שצ'צין המדורגת חמישית. קיילצה מקדימה את הקו האדום בליגה הפולנית הבכירה רק בזכות הפרש שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully