וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדחה מאירופה הכריעה: איליאס קאנדזוריס פוטר מהפועל ירושלים

20.3.2024 / 17:26

כחודשיים לאחר שהחליף את דז'יקיץ', היווני שילם את מחיר הכישלונות, כשההפסד לקרשיאקה היה הקש ששבר את גב הגמל. האופציות למאמן עד סוף העונה: אריאל בית הלחמי, אריק שיבק ויונתן אלון

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ההדחה מליגת האלופות של פיב"א אמש (שלישי) הביאה את ראשי הפועל ירושלים לזעזע את המערכת היום, ולהודיע על סיום דרכו של איליאס קאנדזוריס במה שהוגדר על ידי המועדון כ"החלטה הדדית".

"אנו מבקשים להודות מקרב לב לאיליאס על תקופתו במועדון. איליאס נכנס לסיטואציה מורכבת מאוד, לקח על עצמו אתגר מקצועי לא פשוט ועשה כמיטב יכולתו למען הצלחת הקבוצה. שמחנו להכיר איש כדורסל ברמה גבוהה, מסור, נאמן ומקצועי מאוד", נכתב בהודעת הפועל ירושלים. "ואולם, הנהלת המועדון מרגישה כי לאחר ההדחה מליגת האלופות ולאור הרצון להגיע לשלבים המכריעים של העונה בצורה הטובה ביותר, היה צורך לבצע מהלך שמטרתו לאפשר לסגל השחקנים את הסיכוי הטוב ביותר לחזור ליכולת שאפיינה אותו עד כה, ולהילחם על שני התארים שנותרו העונה - גביע המדינה והאליפות".

נכון לעכשיו, עד שיוחלט על מאמן חלופי ינהלו העוזרים שי אולארצ'יק ותיאו ינאקופולוס את משחקי הקבוצה, בתמיכתו של המנהל המקצועי יונתן אלון. האדומים הוסיפו: "במקביל, הקבוצה פועלת על מנת לחזק את הסגל ולמצוא את התוספת הנכונה לקראת האתגרים הבאים בליגה ובגביע".

בירושלים ינסו למנות בימים הקרובים מאמן עד סוף העונה. האופציות הן מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת הולנד אריק שיבק או הצנחתו של אלון אל הקווים. לפני שלוש שנים, כשדאיניוס אדומייטיס פוטר בסיטואציה דומה, הוא עבר מעמדת עוזר המאמן למאמן הראשי.

מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס. ברני ארדוב
תמונה שמסכמת קדנציה. קאנדזוריס/ברני ארדוב

רק לפני חודש צעדה מחזיקת הגביע בבטחה במקום הראשון בטופ 16 של ליגת האלופות והחזיקה במאזן 0:3, כשנדרש להם ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את מקומם ברבע הגמר. אלא שהם ספגו שלושה הפסדים בשלושת המשחקים שנותרו - האחרון שבהם מול קרשיאקה - ומצאו עצמם בחוץ.

כעת נמצאת הקבוצה בפרשת דרכים. מעבר לעובדה שהקמפיין האירופי נגמר, היא מדורגת במקום השביעי בליגת העל ונכון לעכשיו לא תגיע אפילו לבית העליון. היא עומדת על חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, וניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully