וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה מליגת האלופות: מעמדו של איליאס קאנדזוריס בסכנה

19.3.2024 / 21:29

המשבר של האדומים, שהגיע הערב לשפל עם ההפסד לקרשיאקה וסיום הקמפיין האירופי, יוביל לזעזוע במערכת. בהנהלה שוקלים לפטר את המאמן היווני ועשויים להיפרד גם מברינטון למאר

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים בדרך לזעזוע נוסף. אחרי ההדחה מליגת האלופות, בעקבות ההפסד הערב (שלישי) לפינאר קרשיאקה, מעמדו של המאמן איליאס קאנדזוריס בסכנה, ובהנהלת המועדון שוקלים לפטרו - חודשיים בלבד לאחר שהחליף את אלכסנדר דז'יקיץ'.

רק לפני חודש צעדו האדומים בבטחה במקום הראשון, והחזיקו במאזן 0:3, כשנדרש להם ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את מקומם ברבע הגמר. אלא שהם ספגו שלושה הפסדים בשלושת המשחקים שנותרו, ומצאו עצמם בחוץ.

כעת נמצאת הקבוצה בפרשת דרכים. מעבר לעובדה שהקמפיין האירופי נגמר, היא מדורגת במקום השביעי בליגת העל ונכון לעכשיו לא תגיע אפילו לבית העליון. היא עומדת על חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, וניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים.

מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס. ברני ארדוב
סוף הסיפור? קאנדזוריס/ברני ארדוב

האוהדים בארנה כבר הביעו את דעתם על המאמן היווני במוצאי שבת, כששרקו לו בוז וקראו לפיטוריו במהלך התבוסה הביתית להפועל תל אביב. כעת, לא מן הנמנע שהקבוצה תצא למהלך נוסף בגזרה.

בד בבד, ממשיכה ירושלים בחיפושים אחר רכז מחליף. ברינטון למאר, שהגיע בקיץ מא.א.ק אתונה ולא הצליח להשתלב בקבוצה, עשוי גם הוא למצוא עצמו בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully