וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה לקרשיאקה והודחה מליגת האלופות של פיב"א

האדומים נכנעו 98:87 לטורקים, והניצחון של פריסטרי על טנריפה שלח אותם הביתה בבושת פנים אחרי הפסד 9 ב-12 משחקים

אחרי חצי דרך בטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, הפועל ירושלים צעדה בפסגת הבית שלה עם מאזן 0:3 מושלם. הערב (שלישי) היא ספגה את הפסדה השלישי ברציפות במפעל והחמישי בכל המסגרות, וסיימה את העונה האירופית שלה בבושת פנים אחרי שנכנעה 98:87 לקרשיאקה הטורקית, שבכלל התייצבה למפגש כשאין לה על מה לשחק. פריסטרי, שהתחילה עם שלושה הפסדים רצופים את השלב הזה, גברה 82:90 על טנריפה במשחק המקביל הערב ועם ניצחון שלישי ברציפות עלתה לרבע הגמר על חשבון מחזיקת הגביע הישראלית.

איליאס קאנדזוריס ושחקניו ידעו שבתרחיש מסוים, הם היו יכולים לסיים את הערב עם המקום הראשון, שהיה מונע מהם את החובה לנצח בחוץ בשלב הבא כדי לעלות לפיינל פור. אלא שתצוגה הגנתית מחפירה עלתה להם בהפסד תשיעי ב-12 המשחקים האחרונים. ירושלים ספגה 30 נקודות ברבע הראשון ונקלעה לפיגור דו-ספרתי, אותו הצליחה למחוק ולהפוך ליתרון, רק בשביל לחטוף עוד 30 ברבע האחרון.

בשבת האחרונה קיללו האוהדים את קאנדזוריס וקראו לו להתפטר בעקבות התבוסה הביתית להפועל תל אביב. כעת, אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, היווני יהיה חייב למצוא פתרונות בדחיפות לקראת שלבי ההכרעה בליגת העל ובגביע.

זאק הנקינס, הפועל ירושלים. fiba.com, אתר רשמי
הדחה כואבת. זאק הנקינס/אתר רשמי, fiba.com

קלעו להפועל ירושלים: זאק הנקינס 18 (11 ריבאונדים), קאדין קרינגטון 14 (4/8 ל-3), ספידי סמית' 13 (10 אסיסטים, 8 ריבאונדים, 3/5 ל-3), כריס ג'ונסון 10, ג'קורי וויליאמס 9, ליוואי רנדולף 8, יובל זוסמן, אור קורנליוס ועוז בלייזר 4 כל אחד, ברינטון למאר 3.

מהלך המשחק

רבע 1:

קלאן מרטין צלף שלשה בהתקפה הראשונה, רנדולף קלע נקודה ראשונה לירושלמים אחרי 2:18 דקות. ורנון קארי הניח 2, הנקינס הטביע והוריד ל-5:3. ויטו בראון חדר והגדיל, ג'יילון בראון הוסיף ליי אפ והנקינס החזיר בעוד דאנק, כשאחרי נקודה של ויטו בראון, סנטר האדומים דייק פעמיים מהקו וקורנליוס השווה בשלשה - 10:10. קנן סיפאהי וג'יילון בראון פתחו בחזרה פער 5, וויליאמס עלה על הלוח וויטו בראון פגע מרחוק בדרך ל-12:18 טורקי. סמית' קלע שלשה משלו, ג'יילון בראון צבר 3 נקודות עונשין ומרטין העלה לפלוס 8 מהקו. דניז קיליג'לי הגיב להטבעה של וויליאמס בקליעות עונשין ואריק מקולום חטף בדרך ל-10 הפרש, וויליאמס הוריד אך מקולום קבר שלשה על הבאזר - 19:30 לקרשיאקה בסיום הרבע.

רבע 2:

למאר ירה שלשה, תומאס אקיאזילי קלע נקודה מנגד, 4 רצופות של זוסמן קירבו ל-31:26, אסיסט שלו לשלשה של קרינגטון הגיב לסל של קיליג'לי אבל ויטו בראון צלף גם הוא מחוץ לקשת. סמית' וג'יילון בראון המשיכו את נדנדת השלשות, ג'ונסון צימק ל-39:36 אבל 4 רצופות של קארי החזירו ל-7 את הפער. סל של הנקינס ושלשה של סמית' הורידו ל-43:41, קארי ענה עם סל, בלייזר ומקולום קלעו כל אחד 2 מהקו, שלשה של קרינגטון קבעה 47:46 במחצית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יובל זוסמן, הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
הפועל ירושלים תתרכז במפעלים המקומיים. זוסמן/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

רבע 3:

סיפאהי ומרטין הרחיקו את הטורקים להפרש של 5, קרינגטון את וויליאמס מיד החזירו, מרטין דייק פעמיים מהקו וקארי במהלך של 3 נקודות קבע 50:56. הנקינס הטביע תוך סחיטת עבירה והוסיף קליעת עונשין בזריקת הבונוס, מרטין המשיך ברצף האישי אבל הנקינס רשם עוד סל וג'ונסון העניק לירושלים יתרון ראשון במשחק, 58:59. ויטו בראון השווה, ג'יילון בראון הוסיף סל ואחרי קליעות עונשין של רנדולף, קיליג'לי עם 5 רצופות עשה 61:66. אקיאזילי הגדיל, וויליאמס צימק בנקודה, בלייזר צלף שלשה חשובה ו-10 דקות לסיום, הלוח הראה 65:68 לקרשיאקה.

רבע 4:

מקולום קלע 2 מהקו, הוסיף שלשה ונקודות עונשין של קיליג'לי העלו את הטורקים לפלוס 9. הנקינס קיזז במהלך של סל ועבירה, אבל מקולום ירה עוד אחת מרחוק ושלח את האדומים לפסק זמן בפיגור 77:68. קארי הפך את הפער לדו-ספרתי, סמית' החזיר ב-2 מהקו וסיפאהי השיב לו באותו מטבע, קרינגטון בשלשה הוריד ל-81:73. ג'יילון בראון קלע נקודה, הנקינס הגיב ב-2 משלו אבל קארי עם 4 רצופות העלה את ההפרש ל-11. קרינגטון ניסה להשאיר תקווה עם עוד שלשה, אבל מקולום וויטו בראון סגרו עניין ומשם קרשיאקה שייטה לניצחון 87:98.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully