וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלבס, מנדי ופרומס יישארו חבריי": האמירה המטרידה של כוכב הולנד

ממפיס דפאי הסביר לצוות המקצועי בנבחרת האוראנג' על התמונה שהעלה עם השחקן שנידון לשש שנות מאסר: "לא מסכים עם מה שעשו, אבל לא אשאיר אותם בצד", והסעיר את המחנה ההולנדי

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת הולנד ממשיכה בהכנות שלה לקראת היורו הקרוב שיתקיים בגרמניה, כשבחלון הנבחרות הנוכחי היא תפגוש את נבחרות סקוטלנד וגרמניה, מארחת אליפות אירופה הקרובה, לצמד משחקי הכנה. במחנה ההולנדי קיבלו בזרועות פתוחות את ממפיס דפאי, חלוצה של אתלטיקו מדריד, שהיה נפלא בניצחון הדרמטי בפנדלים על אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות, אך במהרה התעסקו בענייני משמעת ויחסי ציבור בעקבות התנהגותו של שחקן ההתקפה.

החלוץ ההולנדי שוחח עם מאמן הנבחרת, רונאלד קומאן, והמנהל הטכני, נייג'ל דה יונג, אחרי שהעלה תמונות לצד קווינסי פרומס, שחקן הנבחרת לשעבר שנידון לשש שנות מאסר בגין מעורבותו בסחר של 1,350 ק"ג של קוקאין ועבירות פליליות נוספות. "לעולם לא אאכזב את החברים והמשפחה שלי", אמר דפאי בתגובה לתמונות. "זה לא אומר שאני מסכים עם כל מה שהם עושים, אבל אני לא אשאיר אותם בצד. ככדורגלנים, אנחנו מעלים הרבה תוכן, זה לא נועד לעורר אף אחד, פשוט תמונות מחופשה, גם פוגבה שם".

ממפיס דפאי, נבחרת הולנד. רויטרס
שיחת היום במחנה הנבחרת ההולנדית. ממפיס דפאי/רויטרס

שחקן הקולצ'ונרוס אולי הרחיק לכת מעט והוסיף לגבי יחסיו האישיים עם שחקנים בעייתיים נוספים, איתם יש לו קשר: "גם בנז'מן מנדי ודני אלבס היו מעורבים בתיקים פליליים, אבל זה לא אומר שהם יפסיקו להיות חברים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully