וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי פרומס נידון לשש שנות מאסר בפועל על הברחת קוקאין

אחרי שהואשם בניסיון רצח בן דודו, הפעם ההולנדי ספג עונש כבד על הברחה של למעלה מ-1.3 טון קוקאין. הכדורגלן משחק ברוסיה, לה אין הסכם הסגרה עם הולנד

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

קווינסי פרומס נחשב בתחילת דרכו כאחד הכישרונות המסקרנים בכדורגל ההולנדי. עם זאת, בעקבות מעשיו מחוץ לכר הדשא הוא ייזכר בעיקר כעבריין סדרתי. בתפנית האחרונה בעלילתו, בית המשפט בהולנד גזר היום (רביעי) על הכדורגלן בן ה-32 שש שנות מאסר בפועל בגין הברחה של למעלה מ-1.3 טון קוקאין.

בית המשפט הוכיח כי לפרומס שמשחק כיום בספרטק מוסקבה היה חלק משמעותי בהוצאה לפועל של ההברחה שהתבצעה בקיץ 2020, כאשר כמות החומר הזו מוערכת בשווי של כ-75 מיליון יורו בשוק השחור.

פרומס ששוהה ברוסיה לא התייצב למשפט, ושם ייצג אותו עורך דין מטעמו שטען כי הכדורגלן לא יכול היה להגיע בשל מחויבותיו לעבודתו. בין הולנד לרוסיה אין הסכם הסגרה ופרומס כעת מתנהל בחופשיות במוסקבה. בהולנד העריכו כי קיים סיכוי שפרומס יערער על העונש.

קווינסי פרומס, שחקן נבחרת הולנד. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
עבריין מורשע. פרומס במדי נבחרת הולנד/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה פרומס הואשם בפשע חמור. בשנה שעברה הוא נידון למאסר של שנה וחצי בפועל לאחר שניסה לרצוח בדקירות את בן דודו. על עונש זה הוא כבר ערער, כאשר הוא נדרש גם לשלם פיצוי לקרוב משפחתו.

פרומס ערך 50 הופעות במדי נבחרת הולנד בין 2014 ל-2021, השנה שבה חזר לקדנציה שנייה בספרטק מוסקבה. בעבר שיחק גם בטוונטה, סביליה ואייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully