וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה לא היה יפה, חזרנו ממצב לא קל. ווייד ברשימת הגדולים"

מאמן מכבי תל אביב הסביר את ההגנה הרעה ("תכנית המשחק שלי לא הייתה נכונה"), והחמיא לגארד: "לקח אחריות. מצאנו דרך לנצח"

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

למרות שהכריחה את עצמה לצאת מבור פעם נוספת, מכבי תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד חשוב ביורוליג עם ניצחון 90:98 על וילרבאן בבלגרד שהשאיר אותה במרחק משחק אחד מהמקום השישי, שמוביל ישירות לפלייאוף בתום העונה הסדירה. הצהובים, שחזרו מפיגור דו-ספרתי משחק שלישי ברציפות, וקרובים להבטיח לכל פחות השתתפות בפלייאין, אחרי ניצחונם הרביעי ברציפות במפעל וה-12 בכל המסגרות. ווייד בולדווין התפוצץ עם 30 נקודות ו-10 אסיסטים וגם ג'וש ניבו סיפק דאבל-דאבל, עם 18 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, כשבונזי קולסון מוסיף 23 נקודות.

בולדווין רשם את המדד השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של מכבי תל אביב ביורוליג (46). רק ניקולה וויצ'יץ' ואנתוני פארקר השיגו מדד גבוה ממנו בעבר.

עודד קטש אמר בסיום: "זה לא היה יפה, אבל מצאנו דרך לנצח. הלחץ היה עלינו, במיוחד בשלב הזה של העונה. כמאמן אני יכול לומר שהיינו צריכים אנרגיה, אבל אני צריך לקחת אחריות כי תוכנית המשחק במחצית הראשונה לא הייתה הנכונה. שינינו אותה קצת. גרמתי לשחקנים שלי להוציא יותר אנרגיות וזה עליי. במשך הרבה דקות, ההתקפה גרמה להגנה לא טובה כי החטאנו זריקות קלות, וזה השפיע בשני צידי המגרש. הראינו אופי, חזרנו ממצב לא קל. צריך לתת להם קרדיט, הם משחקים טוב חודשיים כבר. זה שבוע כפול שאנחנו משחקים בפעם הבאה רק ביום שישי, זה עובד לטובתנו, נצטרך להתאושש, אנחנו עומדים לשחק נגד קבוצה אגרסיבית וקשוחה כמו באיירן מינכן".

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
בליגה של הגדולים. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

במסיבת העיתונאים הוסיף קטש: "התאמנו את המשחק שלנו במחצית, שינינו את הדרך בה שמרנו. אני לוקח אחריות על המחצית הראשונה, אהבתי את הדרך שהקבוצה הגיבה. שיחקנו נגד קבוצה שיותר טובה מהתוצאות שלה. ציפינו למשחק קשה, זה קורה כשהלחץ הוא רק על צד אחד, זה היה משחק לחוץ ואני שמח מאוד על הניצחון הזה".

המאמן החמיא לבולדווין: "ווייד הוא אחד המנהיגים שלנו. בשבוע שעבר נגד הכוכב האדום ג'וש הרים את המשחק שלו. לורנזו החטיא זריקות והיה מתוסכל, אני יכול להבין את זה. בכל יום אנחנו מוצאים את השחקן שלוקח אחריות. ווייד הרגיש טוב, אני שמח בשבילו ושמח בשבילנו שהוא איתנו. הוא הראה אופי. ווייד מוכיח כבר כמה שנים, ובטח בשנתיים האחרונות, שהוא מתאים להיות ברשימת הגדולים. הוא לקח אחריות והוביל אותנו, לא רק בכדורסל אלא גם ברוח".

קטש המשיך: "אמרנו שאסור לנו להרגיש פייבוריטים. כשהמשחק התחיל הבנו את זה. בחצי הראשון נתנו להם לשחק. הפיתרונות ההגנתיים שלנו הכריחו את השחקנים להיות יותר אקטיביים. היה הרבה לחץ עלינו, רק לנו היה מה להפסיד פה מבחינת הטבלה. היו שחקנים שנכנסו פחות טוב, זה לא אומר כלום לקראת המשחק הבא, אולי במשחק הבא שחקנים אחרים יובילו אותנו. זה ניצחון חשוב לנו, הראינו אופי לחזור מפיגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully