וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד משמעותי לשלב הבא: מכבי תל אביב השיגה ניצחון חשוב בבלגרד

הצהובים חזרו מפיגור דו ספרתי לניצחון רביעי ברציפות ביורוליג ו-12 בכל המסגרות עם 90:98 על וילרבאן, בעיקר בזכות בולדווין שרשם 30 נק' ו-10 אס' במשחק ענק. האלופה הישראלית התקרבה לשישייה הראשונה, יעקב רשם 2 נק', 3 אס' ו-2 ריב' בקצת פחות מרבע שעה על הפרקט

פיגור דו ספרתי, יכולת רעה בהגנה ובהתקפה והרבה בלאגן. עם כל הבעיות האלה מכבי תל אביב הצליחה להסתדר הערב (שלישי) בבלגרד, למחוק את ההפרש הצרפתי ולהשיג ניצחון 90:98 על וילרבאן שקירב אותה צעד נוסף להבטחת המקום בשלב הפלייאין של היורוליג, עם ניצחון רביעי ברציפות במפעל ו-12 בכל המסגרות.

הקבוצה של עודד קטש פתחה נהדר כשבונזי קולסון (23 נק') סייע לג'וש ניבו (18 נק' ו-11 ריב') והיתרון בצהוב עמד על 10 בשיאו, עד שהגיע פאריס לי (17 נק') שהוביל ריצת 0:13 עם 21:23 צרפתי. הרבע השני המשיך את הדהירה של וילרבאן עם ננדו דה קולו (18 נק' ו-5 אס') ונועם יעקב (2 נק', 3 אס' ו-2 ריב') שעלה מהספסל והיתרון הצרפתי נשמר. ווייד בולדווין (30 נק', 10 אס' ו-5 ריב') היה הבולט בין הקלעים אצל מכבי שהצליח לשמור על הפרש מינימלי עם 49:47 לצרפתים בהפסקה.

יוסופה פאל (17 נק' ו-12 ריב') ולי המשיכו להוביל את וילרבאן ליתרון מבטיח שהגיע בשיאו לדו ספרתי, עד שג'ון דיברתולומאו (11 נק') התחיל לצלוף מחוץ לקשת והיתרון ירד ל-3 בלבד עם 66:69 צרפתי בתום הרבע השלישי. קולסון והקפטן הצהוב העניקו יתרון ראשון מאז סוף הרבע השני והריצו קדימה את מכבי לקאמבק גדול עם ניצחון חשוב בבלגרד. הצהובים עדיין גם בתמונת להשיג את הכרטיס לשלב הבא מהשישייה הראשונה עם עלייה למקום, אך זו תהיה משימה קשה יותר.


קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (10 אס' ו-5 ריב') 30, בונזי קולסון 23, ג'וש ניבו (11 ריב') 18, ג'ון דיברתולומאו 11, לורנזו בראון (6 אס') 6, אנטוניוס קליבלנד 5, ג'ייק כהן 3, ג'יימס ווב 2. חסיאל ריברו ותמיר בלאט שותפו ולא קלעו.

קלעו לוילרבאן: ננדו דה קולו (5 אס') 18, יוסופה פאל (12 ריב') ופאריס לי 17 כ"א, דשון תומאס 11, ג'ופרי לוברן וטימותי לואאו קברו 8 כ"א, דייויד לייטי 5, אדווין ג'קסון, אמבייה אנדיאייה ונועם יעקב 2 כ"א. צ'ארלס קאודי שותף ולא קלע.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב לצד נועם יעקב וילרבאן. Djordje Kostic, אתר רשמי
הניצחון ה-12 ברציפות. בולדווין מול יעקב/אתר רשמי, Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

ווייד בולדווין ובונזי קולסון קבעו 0:4 מהיר למכבי ושלשה של ג'ייק כהן הגדילה את היתרון בצהוב. דשון תומאס, אקס המארחת, צמצם ל-3, לפני שבולדווין המשיך לבלוט עם נקודות מהקו. לורנזו בראון עם שלשה וג'וש ניבו עם הטבעה קלו קבעו 9:18 אחרי 6 דקות, ננדו דה קולו הסתדר עם ההגנה הצהובה בצבע והוריד את ההפרש ל-7. נועם יעקב עלה מהספסל והשיג נקודות ראשונות עם ריצת 0:8 שהורידה את ההפרש ל-2 בלבד ב-21:23 למכבי בסיום הרבע הראשון.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
פתחו נהדר, הריצה הצרפתית הפכה את זה לצמוד. ניבו/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 2

הריצה הצרפתית המשיכה והגיעה ל-0:13 ויתרון ראשון של האורחת, עד שהגיע ג'ון דיברתולומאו עם שלשה שהשוותה את התוצאה. עבירה של אנטוניוס קליבלנד שלחה את דה קולו לקו, ניבו המשיך לשלוט מתחת לטבעת והמערכה נותרה צמודה גם בפתיחת הרבע השני. בולדווין והסנטר הדומיננטי החזירו את היתרון לצד של מכבי עם פסק זמן צרפתי לעצור את הדהירה בצהוב. בראון צלף מחוץ לקשת והגדיל את ההפרש ל-4, ג'ופרי לוברן צמצם ויוסופה פאל השווה 3 דקות לסיום הרבע. דה קולו העביר את המומנטום לצד הצרפתי, לי המשיך ללהוט עם עוד שלשה והאורחת עם 47:49 בהפסקה.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
הבולט בצהוב. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 3

גם המחצית השנייה נפתחה רע עבור הצהובים כשדייויד לייטי הגדיל את היתרון הצרפתי ל-6 תוך דקה וחצי, לפני שניבו צמצם מעט נזקים. קליבלנד ובולדווין שמרו על מכבי בתמונה אחרי נקודות של לי ופאל, והקלע המוביל של וילרבאן קבע יתרון דו ספרתי עם פסק זמן של קטש. הקפטן הצהוב חזר חד מפסק הזמן וקלע שלשה חשובה, ניבו בפעולה יפה בצבע חתך את ההפרש והטבעה של בולדווין קבעה 63:66 לוילרבאן. טימותי לואאו קבארו חזר עם סל מחוץ לקשת, דיברתולומאו ענה עם שלשה משלו והקבוצה הצרפתית ביתרון 66:69 לקראת הרבע האחרון.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
מצוין מחוץ לקשת. דיברתולומאו/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 4

דיברתולומאו פתח את הרבע האחרון נהדר והוריד את ההפרש לנקודה עד שדה קולו השתיק את הספסל הצהוב עם שלשה גדולה. קולסון ענה עם אחת משלו שהורידה את ההפרש לנקודה ועוד סל נהדר של הפורוורד קבע יתרון ראשון מאז הרבע השני. קליבלנד הגדיל את ההפרש ל-5 עם שלשה ענקית ובולדווין דייק פעמיים מהקו כדי לשים את מכבי בעמדת ניצחון פחות מ-3 דקות לסיום. בולדווין הגיע ל-30 נקודות עם סל חשוב וחילק אסיסט לניבו שסחט סל ועבירה ולמעשה סגר את הסיפור. קולסון הספיק להוסיף שלשה ומכבי עם ניצחון חשוב של 90:98 בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully