וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעיף המיוחד בחוזהו החדש של ניב אליאסי בהפועל באר שבע

18.3.2024 / 19:00

אחרי שתפס את מקומו של אופיר מרציאנו בין הקורות, השוער בן ה-22 חתם על חוזה חדש שכולל בתוכו סעיף לפיו יזכה למענק מיוחד אם ימשיך להיות השוער הראשון של המועדון גם בעונות הבאות

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

ניב אליאסי, שחתם אתמול (ראשון) על חוזה חדש בהפועל באר שבע שישאיר אותו במועדון גם בארבע העונות הבאות, יזכה למענק מיוחד מעבר לשכרו בסך 120 אלף דולר לעונה אם ימשיך להיות השוער הראשון של הפועל באר שבע.

כזכור, אליאסי בן ה-22 לא התחיל את העונה כשוער ראשון ומכאן שגם הוכנס הסעיף הזה לחוזה החדש. מי שהיה השוער הראשון בתחילת עונה הוא אופיר מרציאנו, שאמור להמשיך לעונה נוספת בקבוצה. מרציאנו נפצע במשחק נגד הפועל פתח תקוה ונזקק לתקופת החלמה ארוכה, במהלכה אליאסי לקח את ההזדמנות ותפס את מקומו בין הקורות.

ניב אליאסי שוער הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
אמור להיאבק עם מרציאנו גם בעונה הבאה. אליאסי/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע מאוד מרוצים מאליאסי שהגיע למועדון מליגה א' ולכן שמחו להחתים אותו על חוזה ארוך טווח, כשהסעיף המיוחד שהוכנס לחוזהו החדש הוא מענק על המשך הישארותו של אליאסי כשוער הראשון של המועדון. לאליאסי אין סעיף שחרור בחוזהו החדש ואם בעתיד תגיע הצעה לרכישתו, תוכל הפועל באר שבע לנהל מו"מ על מחירו.


בתוך כך, בהפועל באר שבע מרוצים מזימונו של מיגל ויטור לנבחרת ישראל ומרגישים שהימצאותו של הבלם הפורטוגלי בסגל היא אות כבוד למועדון וכמובן שהם מחזיקים אצבעות לוויטור ולנבחרת ישראל במשחק הגורלי נגד איסלנד בחצי גמר הפלייאף ביום חמישי בבודפשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully