וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער ההווה והעתיד: ניב אליאסי חתם לעוד ארבע שנים בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 15:48

השוער בן ה-22, שתפס מקום של קבע בשער אחרי ההיעדרות של אופיר מרציאנו, ימשיך בקבוצה בשנים הקרובות וירוויח כ-120 אלף דולר נטו לעונה: "זה היה מהלך טבעי מבחינתי. מצאתי כאן בית חם עבורי ועבור משפחתי"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

ניב אליאסי ממשיך בהפועל באר שבע: השוער הצעיר של הקבוצה מהנגב חתם היום (ראשון) על הארכת חוזה לארבע שנים נוספות במועדון. אליאסי, שירוויח כ-120 אלף דולר נטו לעונה, פתח את העונה כשוער השני של הקבוצה, אבל תפס את המקום בין הקורות בעקבות הפציעה של אופיר מרציאנו ותפס את אפודת השוער הראשון של אליניב ברדה, שמאמין בו וסומך עליו גם לשנים הבאות.

אלונה ברקת, ניב אליאסי, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
שוער ההווה והעתיד של הפועל באר שבע. ניב אליאסי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

"הארכת החוזה היא מהלך טבעי מבחינתי", אמר אליאסי, "מצאתי כאן בית חם שהפך עבורי למשפחה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת הקהל. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לכל האוהדים על האהבה הרבה שהם מרעיפים עליי מהיציע ומחוצה לו. אני אמשיך לתת את הכול למען הצלחת המועדון".

אליאסי חתם בהפועל באר שבע בקיץ 2021, כשהיה בן 19, אחרי ששיחק בעלייה כפר סבא. הוא שימש כשוער שלישי ובינואר שעבר הושאל להפועל ניר רמת השרון, לפני ששב לקבוצה בקיץ. אחרי המכירה של עומרי גלזר לכוכב האדום בלגרד וסיום דרכו של אריאל הרוש, הוחתם אופיר מרציאנו ואליאסי היה אמור להוות גיבוי.

בפתיחת העונה מרציאנו אכן היה השוער הראשון, אבל לאחר מכן נפצע ואליאסי קיבל צ'אנס ולקח אותו בשתי ידיים. הכדורגלן הצעיר גילה יכולת גבוהה מאז שהפך לשחקן הרכב במחזור החמישי ובזמן הזה גם הפך לשוער הראשון של הנבחרת הצעירה. הוא שותף ב-22 משחקי ליגה עד כה ושמר על רשת נקייה ב-10 מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully