וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הסערה הגזענית: שחקן נבחרת איטליה הודח מהסגל

אחרי שפרנצ'סקו אצ'רבי תקף מילולית את חואן ז'סוס מנאפולי, בהתאחדות הודיעו שהוא לא ישחק מול ונצואלה ואקוואדור בארצות הברית למרות ש"טען כי לא התכוון לפגוע"

תקציר: אינטר - נאפולי 1:1/ספורט1

התאחדות הכדורגל האיטלקית הודיעה שפרנצ'סקו אצ'רבי נגרע מסגל הנבחרת למשחקי הידידות שיקיימו האזורי בארצות הברית בימים הקרובים, וזאת על רקע הסערה הגזענית בה מעורב בלמה של אינטר אחרי המשחק נגד נאפולי אמש (ראשון). חואן ז'סוס מנאפולי ניגש במהלך ההתמודדות לשופט ודיווח שספג הערות גזעניות מאצ'רבי, אם כי בריאיון הסיום הבהיר ז'סוס ששחקן אינטר התנצל בפניו ומבחינתו המקרה נשאר מאחור.

"השחקן פרנצ'סקו אצ'רבי מסר את גרסתו לאירוע הגזעני לכאורה, עליו סיפר כדורגלן נאפולי חואן ז'סוס למאמנו לוצ'אנו ספאלטי ולחבריו לקבוצה", הודיעה ההתאחדות. "לטענתו של בלם הנראזורי, לא היו לו כוונות כלשהן להכפיש, לפגוע או להתבטא בגזענות. אף על פי כן, בחרנו לא לכלול אותו לשני המשחקים בארצות הברית". מי שזומן כדי למלא את המקום שהתפנה בסגל הוא ג'אנלוקה מאנצ'יני מרומא.

שחקן נבחרת איטליה פרנצ'סקו אצ'רבי. Jonathan Moscrop, GettyImages
לא ילבש את המדים הלאומיים במשחקים הקרובים. אצ'רבי/GettyImages, Jonathan Moscrop

לאצ'רבי 34 הופעות בנבחרת איטליה והוא היה אמור לפתוח בהרכב בצמד משחקי הידידות נגד ונצואלה ואקוואדור, וגם ביורו בקיץ הקרוב. אם יוכח כי הוא התבטא בגזענות כלפי ז'סוס, הוא עשוי להיות מורחק לעשרה משחקים לפחות. בית הדין בהתאחדות האיטלקית חוקר את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully