וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לדין על קריאות "הינדי מז**ן כבשים", חיפה על "ניאונאצים"

האוהדים הירושלמים קיללו את קפטן מכבי פתח תקוה, הקבוצה תעמוד לדין גם על התקרית מול מכבי תל אביב. הירוקים צפויים לעונש בגין התנהגות הקהל נגד בני ריינה

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בנוסף להעמדת מכבי תל אביב לדין, הבוקר (שני) בישרה ההתאחדות לכדורגל כי גם בית"ר ירושלים תתייצב לדיון ביום רביעי הקרוב בעקבות התקרית בה תקפו אוהדיה את הקהל הצהוב, בסיום המשחק בין הקבוצות בטדי בשבוע שעבר. מעבר לכך, בית"ר תעמוד לדין גם על התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק נגד מכבי פתח תקוה.

על פי דו"ח המשקיף, מעל לאלף אוהדי בית"ר קראו "הינדי מז**ן כבשים" לעברו של קפטן מכבי פתח תקוה מוחמד הינדי, ו"שיישרף לכם הכפר" ו"שועפט עולה באש" נשמעו גם כן בין הקריאות מהיציע המזרחי. עוד צוין בדו"ח שבדקה ה-38 הושלכה כוס שתייה מיציע אוהדי בית"ר לעבר שחקן מכבי פתח תקוה, אבל לא פגעה באיש.

מוחמד הינדי, מכבי פתח תקוה מול בית"ר ירושלים. אריאל שלום
מוחמד הינדי במשחק נגד בית"ר בשבת/אריאל שלום

גם מכבי חיפה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב, על התפרעות אוהדים, קריאות גזעניות והעלבה/ביזוי של המערכת השיפוטית במשחק נגד בני ריינה. "תורידו נקודות, ניאונאצים!", שר הקהל הירוק לשופטים על פי דו"ח המשקיף, בזמן שהמשחק המדובר נעצר בגלל אבוקות ופירוטכניקה שנורו מחוץ לאצטדיון ונחתו בתוך תחומי המגרש ובסמוך לשחקני הקבוצות ועוזרי השופט.

יתר על כן, בדקה ה-43 נהמו אוהדי מכבי חיפה לשחקן כהה עור של בני ריינה ובמהלך המחצית השנייה נהמו לעבר עבדאללה ג'אבר כשהאחרון נגע בכדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully