וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון יהיה כשיר לפלייאוף. קין: "לשחקנים שלי יש ביצים גדולות"

18.3.2024 / 6:05

צפירת הרגעה במכבי תל אביב: שחקן הכנף המצטיין ידלג על המשחק של נבחרת אנגולה וצפוי לחזור תוך 10 ימים, בקבוצה יודעים: "איתו גם המשחק נגד אולימפיאקוס היה נראה אחרת לחלוטין". קין שיבח את האופי של שחקניו, ומרוצה מהשילוב של גולסה וקארצב

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

סיפוק רב במכבי תל אביב אחרי הניצחון 1:3 אמש (ראשון) על הפועל חיפה שהגדיל את הפער בפסגה ממכבי חיפה, אחרי שהיא סיימה רק בתיקו מול הפועל תל אביב. "אני לא רוצה להיות חצוף ולא מנומס, אבל אם מותר לי לומר כאן, אז השחקנים שלי הראו שיש להם ביצים גדולות. הם הראו אופי ואישיות וידעו להתמודד עם התוצאה מול אולימפיאקוס", אמר רובי קין במסיבת העיתונאים לאחר המשחק.

קין היה מאוד מרוצה לשלב את עדן קארצב ובעיקר אייל גולסה בהרכב הפותח. כאשר הודיע לשחקנים על ההרכב, הוא התייחס לגולסה בנפרד ואמר שמגיע לו לפתוח אחרי כל המאמץ וההשקעה שלו לאחרונה.

מילסון שנפצע בסיום המשחק יהיה כשיר לפתיחת הפלייאוף. הוא יבקש להשתחרר ממשחק של נבחרת אנגולה לאור הפציעה שלו ובמכבי תל אביב מעריכים שתוך עשרה ימים הוא יחזור. "אם מילסון לא היה נפצע בפתיחת המשחק מול אולימפיאקוס, היינו רואים משחק אחר לגמרי. הוא שחקן שמרכז אליו הרבה תשומת לב וזה מקל על אחרים. אנחנו הפכנו את מילסון לשחקן טוב יותר מאז שהוא הגיע אלינו", משוכנע האירי.

שחקן מכבי תל אביב מילסון פצוע. דני מרון
מכבי תל אביב יכולה לנשום לרווחה. מילסון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה לפני שחקן הפועל חיפה איתמר נוי. דני מרון
קיבל תשבוחות. גולסה/דני מרון

ערן זהבי שהבקיע צמד צפוי לפתוח גם בהרכב נבחרת ישראל ביום חמישי מול איסלנד. שישה שחקנים נוספים שולחת מכבי תל אביב לסגל הנבחרת ויש עוד ארבעה שיהיו ברשימת המתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully