וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה בתלונה חריפה לאיגוד השופטים: "נחצה הגבול לטעויות"

במועדון רותחים על פסילת שער השוויון של לין נגד מכבי ת"א. רוני לוי: "מול אולימפיאקוס לא נתנו להם שריקות, וזה נראה אחרת. הם חזרו עם פנדל קל מדי, זה מביך". גולסה: "100% עבירה, אורן ביטון קרע לי את הגרב ופחד לקבל אדום"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

הפועל חיפה מתכוונת להגיש מכתב מכתב תלונה חריף נגד צוות השיפוט הערב (ראשון) במשחק מול מכבי תל אביב, השופט הראשי גל ליבוביץ ושופט המסך רועי ריינשרייבר, "שבין היתר פסל שער חוקי (שער שיוויון של בר לין), כפי שהודו גם גורמים באיגוד השופטים", כך נמסר מהמועדון אחרי ההפסד 3:1 בבלומפילד.

מנכ"ל הפועל חיפה איתי רק: "יש גבול לטעויות השיפוט נגדנו. זה התחיל בפנדל מול בני סכנין שבוטל בדקה ה-90 ונמשך בפסילת השער ההזויה היום. אנו דורשים ומצפים מאיגוד השופטים לעשות בדק בית. גם לטעויות יש גבול והגבול הזה נחצה הערב. לא נעבור לסדר היום על כך".

השער המדובר של לין, שנפסל, היה מחזיר את הפועל חיפה לשוויון 2:2 בדקה ה-59, אחרי ששמטה יתרון במחצית הראשונה. המאמן רוני לוי התייחס למשחק: "ידענו שהם יגיעו עם הרבה מוטיבציה אחרי הפנצ'ר שלהם באירופה, עם הקהל שלהם, אבל מגיעה מילה טובה לשחקנים שלי. ניסינו לשחק, להניע כדור, למצוא שחקנים פנויים, וגם השווינו. לדעתי היה קל מדי לפסול את הגול, וה-2:2 היה משנה את המשחק. בגול שהם כבשו היה משהו דומה ולא נשרק נגדם".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם דור מלול. דני מרון
בהפועל חיפה כועסים. רוני לוי עם דור מלול בסיום/דני מרון

לוי ביקר גם הוא את השיפוט: "הם חזרו עם פנדל קל מדי. זה היה חוסר בגרות מצדנו לא לשמור על היתרון. אבל אמרתי שלשחקנים שאפשר לחזור, שמרנו על המשחק חי, ולצערי נפסל הגול בצורה לא נכונה. שלטנו במשחק. מצאנו שטחים ושחקנים פנויים. לא היו מספיק מצבים, קשה מול מכבי.

לוי הוסיף אחרי צפייה בהילוך החוזר של השער שנפסל: "הוא לא נוגע לו ברגל, זה מביך. באולימפיאקוס לא נתנו להם כאלה שריקות, וזה נראה אחרת. הם קבוצה נהדרת לא היה לנו סיכוי לחזור למשחק".

לקראת הפלייאוף העליון אמר מאמן הפועל חיפה, שנותרה במקום הרביעי בעקבות ההפסד: "ניראה יותר טוב, גם מול הגדולות, כשכל הסגל יהיה לרשותנו. נוכל לעמוד מול כולם שווה בשווה".

ביציאה מחדר ההלבשה לאוטובוס, קשר מכבי תל אביב אייל גולסה, שספג את העבירה שהובילה לפסילת השער, אמר: "אומרים שלא היה פאול עליי? 100% פאול. הוא קרע לי את הגרב. אורן ביטון פחד שיקבל אדום על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל חיפה תומר יוספי ליד שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. דני מרון
שער שלו לא הספיק. תומר יוספי/דני מרון

תומר יוספי שכבש הערב את שערו העשירי בליגה בפנדל מוצלח בדקה ה-13, אמר: "פתחנו טוב, היינו במשחק, היינו חייבים לשמור על היתרון. יש לנו שבועיים להתאושש, ואנחנו עם הפנים קדימה".

על השיפוט: "זה חלק מהמשחק, מקווה שהשופט לא טעה, אבל אני עושה את המקסימום שלי". הקשר הסביר את המחווה בחגיגת השער, עם כומתה של חטיבת הצנחנים: "עשיתי מחווה לחבר טוב של עטיה, השוער השלישי שלנו. שמח שהבקעתי ועשיתי את המחווה". על הזימון לנבחרת: "מאוד שמח, יש נו משחק סופר חשוב, מקווה לעשות הופעת בכורה ולשחק כמו שאני יודע".

השופט גל לייבוביץ' התראיין אחרי המשחק והסביר: "אני במגרש לא זיהיתי עבירה, אבל אחרי חטיפת הכדור הפועל חיפה הבקיעה שער, ושופט המסך זיהה עבירה של אורן ביטון על גולסה. יחד עם שופטי המסך זיהיתי עבירה, והחלטנו לפסול את השער על עבירה בתחילת המהלך ההתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully