וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "ברור שהליגה בורחת". אבוקסיס: "האווירה הייתה 'כמה חתיכות ייגמר'"

מאמן מכבי חיפה הודה ש"שום דבר לא היה טוב" מול הפועל תל אביב, אבל מאמין: "נותרו 30 נקודות, זה כמו סיבוב שלם". אבוקסיס: "היה משחק הרואי שלנו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי חיפה חתמה את הליגה הסדירה בקול ענות חלושה הערב (ראשון) עם 0:0 ביתי מול הפועל תל אביב, שלקחה לה נקודה באותה צורה גם בסיבוב הראשון. האלופה העייפה מוצאת עצמה מרחק שבע נקודות ממכבי תל אביב המוליכה עם הכניסה לפלייאוף העליון, ונראה כי הפעם, בניגוד להצלחה בקיזוז 10 הנקודות במהלך הסיבוב השני, יהיה לה קשה מאוד לסגור את הפער כשנותרו רק 30 נקודות בקופה. האדומים היו מסוכנים יותר, אבל לא כבשו גם במשחק השישי של יוסי אבוקסיס והתנחמו בהתקדמות למקום ה-11 ובצעד נוסף של התרחקות מהקו האדום. שתי הקבוצות סיימו עם פצועים: פרנזי פיירו הוחלף בהפסקה בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, ואצל הפועל תל אביב נאלצו לצאת עומרי אלטמן ואור בלוריאן.

מסאי דגו הודה: "משחק לא טוב שלנו. היינו מאוד צפויים, כל מה שעבדנו עליו אתמול באימון לא עבד. בלי יכולת אישית, לא שיחקנו דרך הקווים, לא הגענו למצבים כמו שציפינו. ברור שהליגה בורחת. לא רצינו להיראות ככה, במיוחד מבחינה התקפית. היה ברור שהפועל תבוא להילחם. אנחנו צריכים לנוח עכשיו בפגרה, ובטח שניראה הרבה יותר טוב בפלייאוף".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
עדיין מאמין. מסאי דגו/מאור אלקסלסי
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה הפצוע לצד עוזר המאמן דושאן מאטוביץ'. מאור אלקסלסי
יחזור אחרי פגרת הנבחרות? פרנזי פיירו הפצוע/מאור אלקסלסי

דגו המשיך: "זה לא רק חוסר שקט. בחצי הראשון שיחקנו דרך האמצע והקלנו עליהם, במקום לשחק דרך האגפים ולרווח. הפועל תל אביב באו מוכנים. ניסינו לעשות שינויים, ואני לא אוהב לתרץ. היה משחק לא טוב. כשפיירו יצא ניסיתי להפתיע, עם חלאילי בתור חלוץ, אבל כשזה לא עבד הכנסתי את תומר חמד. אבל היום לא משנה מה עשינו, שום דבר לא היה טוב. חבל שזה מגיע היום לפני הפלייאוף, אבל אני מאמין בקבוצה שלי, וניראה אחרת בפלייאוף. כל עוד יש סיכוי, אני מאמין והולך עד הסוף, ולא משנה מה הפער יהיה. 30 נקודות זה המון, זה כמו סיבוב שלם. גם היום המשחק היה תלוי בנו, ולא ניצחנו".

שון גולדברג: "חסרה לנו רגל מסיימת, אם היינו יותר סבלניים היינו מגיעים ליותר מצבים. מקווה שאחרי הפגרה נחזור חזקים יותר. העומס מטורף. הייתה לנו אסיפה שדיברנו על כמות המשחקים המטורפת שהייתה לנו, אבל אנחנו שחקנים, עשינו זאת על הצד הטוב ביותר. יש עוד 10 משחקים, ויהיה יותר קשה, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה. אנחנו מסתכלים על עצמנו, ושניראה יותר טוב הכל יזרום וישטוף, והכל תלוי בנו, ונקווה שנתחיל לצמצם את הפער". טעות שיפוט? "לדעתי היה פנדל", אמר גולדברג, "זה היה יכול לשנות את המשחק, אבל אין טעם לדבר על זה".

שחקני הפועל תל אביב בסיום. מאור אלקסלסי
נקודה חשובה למאבקי התחתית. שחקני הפועל תל אביב בסיום/מאור אלקסלסי

יוסי אבוקסיס סיכם: "האווירה הייתה 'כמה חתיכות ייגמר', בגלל הכושר שלנו ושלהם, אבל המסר היה לא 'אין מה להפסיד', אלא שיש הרבה מה להרוויח. היה משחק הרואי. הם לא הגיעו להרבה מצבים. החמצת המשחק הייתה שלנו. מנענו מהם מצבים בצורה יוצאת מהכלל. הכדורגל צריך להיות יותר טוב, וזה יגיע עם הביטחון. איינבינדר עם החמצה אדירה, הישאם היה צריך לכבוש. אנחנו עובדים על סיומות מול השער, מנסים להחזיר את הביטחון לשחקנים, כי כדי להישאר בליגה צריך לכבוש ולא רק לעשות הגנה. בפלייאוף התחתון יהיה משהו שונה לגמרי. יכולתי לשחק פתוח ולקבל רביעייה. אבל הצלחנו לסגור אותם, לא זוכר מצב שלהם".

מאמן הפועל תל אביב המשיך: "נצטרך להיות יציבים, גם הגנתית וגם התקפית. זה לא רק שאלה של מערך, היום בלי חלוץ הגענו לשלושה מצבים של 100 אחוז. אני חושב שארבע-חמש קבוצות בסכנת ירידה אמיתית. אני מקווה שיחזירו לנו את הנקודה, ואנחנו עם יד על הדופק, מבינים שאנחנו קרובים לתחתית. עם הכמויות של הקהל הזה, חייבים להשאיר את הקבוצה הזאת בליגה".

הישאם לאיוס: "נקודה מאוד חשובה עבורנו. באנו כדי לנצח את המשחק, לא חששנו לרגע ונתנו את הכול. מילה טובה מגיעה לכל השחקנים ולקהל שבא בדחף. בכל העונה הוא דוחף ומגבה אותנו, אז מגיע לאוהדים תודה. מאז שיוסי הגיע, הרבה בעיות התחילו להיפתר לאט לאט. אנחנו עדיין לא מצליחים לכבוש, אבל נגיע לפלייאוף רעבים לכבוש ולנצח. יוסי מתקן הרבה בעיות שהיו לנו בעבר ואף אחד לא תיקן. אנחנו בדרך טובה ואני מאוד מאמין בקבוצה. חייבים להבקיע וזה יבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully