וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה: "אופי נמדד ברגעים כאלה. מאמין שנעשה את העבודה"

17.3.2024 / 10:00

למה התסריט המדאיג של ב"ש לא ישוחזר ("לכל קבוצה יש רוח משלה"), מה הערך המוסף של קין בסיטואציה ("יודע להתמודד") ומדוע דווקא כעת זה המבחן האמיתי. דוידזאדה בטוח שמכבי ת"א תקום מההשפלה כבר נגד הפועל חיפה: "כולם עברנו דברים דרמטיים בקריירה"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

מסתוריות הן דרכי הכדורגל. רק לפני שבוע מכבי תל אביב שאלה את עצמה איך היא נוחתת מהאולימפוס של יוון לליגה אחרי הרביעייה שכבשה בפיראוס והערב (ראשון, 20:00, ספורט4) היא תשאל את עצמה איך היא חוזרת מהבור העמוק עם השישייה שספגה בבאצ'קה טופולה לליגה כאן.

שבוע אחד, הבדל של שמיים וארץ - אבל המטרה זהה: לקחת שלוש נקודות ולהמשיך במירוץ האליפות. "יום חמישי היה אכזבה גדולה, אבל מועדון גדול נמדד דווקא ברגעים האלה. כשמנצחים זה קל. הכל זורם, יש ביטחון. האופי של המועדון והשחקנים נמדד עכשיו. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו במקום הראשון ועשינו את זה בדרך מוצדקת. אנחנו צריכים לבוא הערב עם כל הביטחון שאפשר ולהמשיך את העונה היפה שאנחנו עושים", אומר אופיר דוידזאדה לקראת המשחק הערב מול הפועל חיפה.

בהפועל באר שבע מספרים שה-1:6 שנתתם להם בגביע הטוטו בקיץ, הרס להם את העונה. למה שאצלכם זה יהיה עכשיו אחרת?

"לכל קבוצה יש את הרוח שלה. יש לנו צוות בראשות רובי קין שעבר גם משברים בקריירה ויודע איך להתמודד. יש פה שחקנים שעברו הרבה דברים בקריירה והערב בשבילנו זה מבחן גדול".

אופיר דוידזאדה, מכבי תל אביב. אריאל שלום
איך קמים? בעזרת הניסיון, והאופי. דוידזאדה/אריאל שלום

עברת באופן אישי מפלה גדולה ממנה היית צריך להתאושש?

"הייתי חלק מהפועל באר שבע שהפסידה 6:2 למכבי תל אביב בגמר הגביע של 2015, אבל אז המשחק סיים את העונה ולא היה צריך מיד לעלות למשחק חדש. כולם כאן עברו דברים דרמטיים בקריירה שלהם ולכן המטרה היא עכשיו לדעת לעשות את המעבר למשחק הערב. אופי נמדד ברגעים האלה. אני מאמין שנעשה את העבודה".

ניצחון יתן המון, יותר משלוש נקודות.

"אנחנו מאוד רוצים להיכנס לפלייאוף בתחושה טובה ומאוד רוצים לשמור על פער בטבלה ולכן המשחק הזה מאוד חשוב עבורנו. אני מקווה שביחד עם הקהל שידחוף אותנו, נדע לנצח ולצאת לפגרה בתחושה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully