וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציל אותנו, שוב": מכבי ת"א מתנחמת בכושר של דיברתולומיאו

הקפטן הכפיל את ממוצעיו בשלושת המשחקים האחרונים, כולל 12 מ-13 מהשלוש, וחילץ את הצהובים ממבוכה מול עפולה. בקבוצה לא אהבו את הפתיחה: "יש תירוצים, אסור להתמקד בהם"

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה את הריצה המצוינת שלה בכל המסגרות כשרשמה אמש (שבת) את ניצחון הליגה ה-11 שלה ברציפות ונשארה בלתי מנוצחת מאז ה-8 בפברואר, כשניצחה בהיכל מנורה את הפועל עפולה 78:95. הצהובים עלו לראשות הטבלה לפחות משעתיים, עד לניצחונה של הפועל תל אביב בירושלים, והם יישארו מתחתיהם אלא אם האדומים יפסידו בהרצליה באמצע השבוע.

פתיחת המשחק הייתה השחורה ביותר שמכבי, שהופיעה ללא לורנזו בראון, חסיאל ריברו ובונזי קולסון,יכלה לחשוב עליו. עפולה רצה ל-2:17, ובמכבי חיפשו את הפיתרונות. הצהובים תפסו את הקבוצה הסימפטית מהעמק לקראת סוף המחצית הראשונה, ובמחצית השנייה ברחו די מהר ליתרון דו ספרתי וגמרו את המשחק. הכוכב של מכבי במשחק, כמו במשחקי הליגה האחרונים, היה ג'ון דיברתולומיאו שקלע 20 נקודות, כולל 5 מ-5 ל-3, ב-19 דקו בלבד, כשג'ייק כהן מוסיף 16 נקודות ו-8 ריבאונדים.

דיברתולומיאו עומד על 17.3 נקודות, כולל 12 מ-13 השלשות האחרונות שזרק, בליגה. לפני כן עמד על 8.5 נקודות כולל 23 מ-56 מחוץ לקשת בלבד. "ג'ון מדהים", החמיא ג'ייק כהן לחברו, "אנחנו משחקים משהו כמו 270 משחקים ביחד בקריירה, והוא עדיין מדהים אותי. המשחק שלו היה מעורר השראה. יש לי מזל שהוא חבר שלי לקבוצה כל כך הרבה זמן, הוא הציל את התחת שלנו כל כך הרבה זמן, והוא חבר נהדר, אז יש לי הרבה מזל. בכל פעם שג'ון הוא זורק, אני בטוח שהכדור נכנס. זאת תמיד האופציה הטובה בשבילו, יש לי ביטחון גדול בו. בכל פעם שהוא משחק והוא זורק, זה נכנס".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
שוב הוא. ג'ונדי/ברני ארדוב

על פתיחת המשחק החלשה אמר כהן: "אפשר למצוא הרבה תירוצים ללמה פתחנו את המשחק חלש. לוח המשחקים הוא אחד. לא צריך להתרכז בזה, הכל נכון, אבל עדיין צריך להתחיל את המשחק טוב יותר. להתמקד למה לא שיחקנו עם אנרגיה נכונה זה לא נכון, היינו צריכים להוציא יותר אנרגיה כדי לחזור למשחק. המוקד יהיה באיך למצוא את האנרגיה מההתחלה".

הצהובים ימריאו מחר לבלגרד לקראת המשחק נגד וילרבאן שיפתח עבורם את השבוע הכפול האחרון של העונה ביורוליג, לפחות עד הפלייאוף. בניגוד לכל שבוע כפול אחר, הפעם למכבי יהיו שלושה ימים להתכונן למשחק היורוליג השני בשבוע הכפול, כשישחקו רק ביום שישי נגד באיירן מינכן בחוץ. הצהובים עדיין במירוץ למקום השישי בטבלת היורוליג, ובמועדון מאמינים כי קיים סיכוי שאם ינצחו את כל המשחקים עד לסיום העונה, יוכלו לתפוס אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully