וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ליגה 11 רצוף למכבי תל אביב, 78:95 על הפועל עפולה

דיברתולומאו שוב הצטיין (20 נקודות, 5/5 לשלוש), הצהובים המשיכו במומנטום ומחקו פיגור של 17 בהובלת הישראלים

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

17 הפסדים רצופים היו להפועל עפולה במשחקיה הקודמים ביד אליהו. 17 היה גם היתרון שלה הערב (שבת) אחרי פתיחה מהממת של 2:19 על מכבי תל אביב, אבל אפשר לומר שמאותו רגע רק האלופה הייתה על המגרש, ובסופו של דבר החבורה מהצפון נותרה ללא ניצחונות חוץ על הצהובים בכל ההיסטוריה של המועדון, בתום הפסד 95:78.

לורנזו בראון, בונזי קולסון וחסיאל ריברו נחו אצל עודד קטש, שקיבל לפני המשחק את פרס מאמן החודש בליגת העל. גם רומן סורקין הפצוע המשיך להיעדר במכבי תל אביב שנחה פחות מ-48 שעות וגם טסה מבלגרד לישראל אחרי הניצחון הגדול על הכוכב האדום שלשום, מה שלא הפריע לה להשיג ניצחון 11 רצוף בליגה.

ג'ון דיברתולומאו הפגיז שלשות ללא הכרה כמו בניצחון על הפועל ירושלים בתחילת השבוע, כשגם ג'ייק כהן תרם משמעותית למחיקת הפיגור ולבריחה ברבע השלישי ותמיר בלאט ניווט מהקו האחורי את התצוגה שהובילו הישראלים של מכבי תל אביב. כעת מחכים לאלופה משחקי יורוליג חשובים במאבק על הכניסה לפלייאוף: מול וילרבאן בסרביה בשלישי ואצל באיירן במינכן בשישי. עפולה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, תנסה להתאושש בבית מול מכבי רמת גן בשישי.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 20 (5/5 ל-3, 3 חטיפות), ג'ייק כהן 16 (8 ריבאונדים, 5/6 ל-2, 1/1 ל-3, 3/3 מהקו), ווייד בולדווין 14, ג'וש ניבו (7 ריבאונדים) ורפי מנקו 11 כל אחד, ג'יימס ווב 9, תמיר בלאט 7 (9 אסיסטים), ג'ו תומאסון 5, אנטוניוס קליבלנד 2.

קלעו להפועל עפולה: מרסלוס ארלינגטון 19 (7 ריבאונדים), ג'סטין בריגס 18 (12 ריבאונדים, 6/9 ל-2, 6/7 מהקו), נועם אביבי 11, קסיוס סטנלי 9 (5 איבודים), תומר אסייג 7, קמרון שלטון 5, מוריאל לוטאטי 4, ספנסר וייס 3 (6 ריבאונדים, 3 חטיפות, 4 איבודים).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מהלך המשחק

רבע 1:

חדירה של סטנלי ו-5 רצופות של ארלינגטון העלו את עפולה ל-0:7 מהיר, ניבו העלה את מכבי על הלוח אבל שלשה של ארלינגטון הלוהט עשתה 2:10, בריגס קלע בצבע וההפרש הגיע לדו-ספרתי, סטנלי השיג עוד 2 בסיבוב עם הקרש ואז צלף מחוץ לקשת בדרך ל-2:17 מהמם. ארלינגון דייק פעמיים מהקו, ניבו שבר את הבצורת הצהובה, דיברתולומאו במהלך של שלשה ועבירה הוריד ל-19:8. וייס צלף מרחוק, כהן החזיר אחרי ריבאונד התקפה, אסייג עלה על הלוח אבל כהן שוב צימק וניבו עם סל ועבירה קבע 24:15. דיברתולומאו קבר עוד שלשה, בריגס השיב במהלך של 3 נקודות. בלאט ודיברתולומאו קירבו למינוס 5, אסייג קלע מחצי מרחק וסחט עבירה שתורגמה ל-22:30 לעפולה בסוף הרבע.

רבע 2:

כהן וארלינגטון החליפו סלים, דיברתולומאו הקטין ל-32:27 עם הפצצה נוספת מרחוק. קליעות עונשין של בריגס נענו בסל של תומאסון, אבל סנטר עפולה העלה לפלוס 7. ווב קלע נקודה מהקו, ניבו הוסיף 2 בסיומת יפה, בריגס החזיר ובולדווין עם נקודות בכורה הוריד ל-38:34, לפני שהוסיף סל ראשון מחצי מרחק. אביבי חזר מפסק זמן עם נקודות, בלאט צלף שלשה, אביבי קלע אחרי 4 החטאת רצופות ובולדווין שמר על פער נקודה. כהן השיג מהקו יתרון ראשון למכבי, בריגס החזיר לעפולה את ההובלה אבל דיברתולומאו עם שלשה חמישית ללא החטאה קבע 44:46. בריגס קיזז נקודה מההפרש, מנקו צלף מעבר לקשת וסטנלי התעורר אחרי דקות ארוכות עם סל, אבל "ג'ונדי" הציל כדור אבוד וכהן תפר עוד שלשה - 47:52 צהוב בהפסקה.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
גם לו היה חלק בקאמבק. ג'וש ניבו/דני מרון

רבע 3:

שלטון קלע לעפולה, ווב השיב בשלשה למכבי וסטנלי השאיר את האורחת קרובה, אבל בולדווין מהקו ודאנק של ווב הרחיקו את הצהובים ל-51:59, לפני שדיברתולומאו סגר מתפרצת ביתרון דו-ספרתי ראשון לאלופה. בולדווין הגדיל לפלוס 12 ופרל הזעיק פסק זמן. 4 רצופות של בריגס הורידו ל-63:55, בלאט הגיב בשלשה, מנקו עם 3 סלים ואחד נוסף של כהן העלו את היתרון ל-19. אביבי עצר ריצה של 11:0 עם 4 רצופות, כהן דייק פעמיים מהקו, ארלינגטון חיקה אותו בצד השני ושלשה של אביבי הורידה ל-77:64 בסיום הרבע.

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. דני מרון
ג'ייק כהן סיפק רבע שלישי נהדר/דני מרון

רבע 4:

לוטאטי קלע 4 רצופות, אך נענה בשלשה של ווב ודאנק של קליבלנד. ארלינגטון רשם סל, ניבו קלע 2 מקו העונשין, שלטון עם נקודה, גולדנברג בליי אפ וארלינגטון מחצי מרחק צימקו ל-84:76. בולדווין במעבר ודיברתולומאו עם נקודת עונשין החזירו את הפער לדו-ספרתי, הקפטן הוסיף עוד אחת אחרי החטאה נדירה נוספת מהקו. בולדווין ומנקו הגדילו, שלשה של תומאסון העלתה את ההפרש ל-19, אסייג קלע מהקו וקבע את תוצאת הסיום - 78:95 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully