וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ה"מסר לליגה", בהפועל ת"א מעריכים: בראון לא יחזור העונה

17.3.2024 / 6:40

בקבוצה ממתינים לבדיקות הסופיות של הרכז המוביל ועשויים לצרף מחליף, אבל בינתיים חוגגים את הניצחון הגדול על ירושלים. טימור הראה מנהיגות: "עברנו רגע קשה, והחלטנו לצאת מזה יחד". מחמאות להאנאס

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

72 שעות אחרי שהודחה מאירופה בצורה קשה וכואבת, הצליחה אמש (שבת) הפועל תל אביב להגן זמנית על המקום הראשון שלה בטבלת ליגת העל עם ניצחון חוץ גדול 64:91 על הפועל ירושלים בארנה שבבירה.

הפועל ערכה אימון אחד בלבד אחרי ההפסד לבשיקטש, אך יותר חשוב מכך נערכה גם שיחה קבוצתית, שממנה יצאה הקבוצה טוב כפי שמעידה התוצאה. ללא ג'ייקובן בראון, שעל פי הערכות במועדון ספק אם ישוב לשחק העונה, וללא קסבייר מנפורד, לקחו פיקוד על הקבוצה הקפטן בר טימור והמתאזרח דאסטי האנאס שקלעו 21 ו-23 נקודות בהתאמה, והריצו את הפועל לניצחון שני העונה על ירושלים, ורביעי רצוף מאז העונה שעברה.

"באנו לפה אחרי הפסד מאוד כואב ומאוד קשה, בתחושות מאוד קשות עם עצמנו", אמר טימור, "אני שמח על הדרך שהגבנו, ונראינו לאורך כל המשחק. זה מסר חשוב גם בשבילנו וגם בשביל כל הליגה. פישלנו, לא עמדנו במטרה, בטח הדרך הייתה קשה. כשאתה מוביל, חוזרים עליך ולא מצליחים להגיב. זה היה רגע קשה בשבילנו כשחקנים וכצוות. עשינו את זה ביחד, הייתה לנו שיחה טובה מאוד עם השחקנים ועם דני".

טימור סיפר לאחר מכן על הקוף שאולי ירבוץ על גב השחקנים אחרי ההפסד ביורוקאפ: "מה שיקרה בעתיד יקבע, אנחנו לא בורחים ממה שהיה, כל אחד מאיתנו ראה את המשחק לבד, ודיברנו אחד עם השני על דברםי שצריך לעשות אחרת. זה קורה בכדורסל, לצערי היינו בצד הרע הזה של עכשיו, למדנו מזה ונלמד מזה".

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
כמו גדול. בר טימור חוגג/לירון מולדובן

האדומים יידעו בימים הקרובים האם בראון סיים את העונה, וכיצד לנהוג, כשבמועדון לא ששים לשמור על כל שמונת הזרים בסיטואציה הזאת. אם אכן ידעו בהפועל כי בראון לא ישוב, תתקבל החלטה האם לצרף עוד מוביל כדור במקומו, כשמובילי הכדור הבריאים היחידים שנותרו הם וויל קאמינגס וטימור, כשקסבייר מנפורד יכול לגבות אותם.

בינתיים במועדון פרגנו מאוד לדאסטי האנאס על הכניס החלקה שלו לעניינים, "דאסטי הוא סקורר באופי, רואים את זה באימונים, אף אחד מאיתנו לא היה מופתע ממה שהיה היום", אמר טימור על חברו לקבוצה, "הוא ממש משתלב במרקם החברתי, שהיה חשש מזה, זה עובד טוב בשביל כולם. זה לא הפתעה, הוא היה מצוין היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully