וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אוסאסונה ריגש: רעש סביב ויניסיוס? זה רק בגללכם העיתונאים

הברזילאי הצטיין עם צמד ב-2:4 של ריאל מדריד על אוסאסונה, שוב הוקנט, שוב ספג צהוב (ויהיה כמעט חודש בלי כדורגל), מאמן היריבה הגן עליו: "אנחנו מתמקדים בכדורגלן הנהדר שהוא. לא הצלחנו לעצור אותו"

תקציר: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:4 (גביע המלך)/ספורט1

עוד יום קלאסי בקריירה המתפתחת של ויניסיוס: כוכב ריאל מדריד שוב הראה את הכישרון העצום שלו, ושוב הסתבך בתקרית שלא קשורה לכדורגל ועלה לכותרות בגלל נסיבות לא נעימות. היום (שבת) הברזילאי כבש צמד בניצחון 2:4 של ריאל מדריד על אוסאסונה, ושמע שוב את הקהל מקניט אותו, בין השאר עם קריאות "ויניסיוס מת".

הברזילאי הכישרוני שוב לא יכול היה שלא להגיב, ואחרי השער השני שלו, הרביעי של ריאל, הוא נעמד בצורה מתריסה מול הקהל האורח, הביט ליציע ושם ידיים על האוזן - בתגובה ישירה לקריאות שספג.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שוב קורבן, שוב מעורב בפרובוקציה. ויניסיוס/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

בנוסף, לפני כן הוא ספג כרטיס צהוב אחרי שמחכה על החלטת שיפוט, עם תנועות מוגזמות, צחוק מופגן ומחיאות כפיים, וקיבל כרטיס צהוב. זה המשחק הרביעי ברציפות שהוא מקבל בו צהוב, ומכיוון שמדובר בצהוב חמישי, הוא יחמיץ את המשחק (הקשה) הבא של ריאל מול אתלטיק בילבאו (ביום ראשון, 31 במרץ). מאחר שיש פגרת נבחרות, הוא יחזור רק ב-9 באפריל - כמעט חודש בלי כדורגל.

מאמן אוסאסונה האשים את התקשורת ב"רעש" סביב השחקן. "אם יש רעש עם ויניסיוס, זה רק בגלל שאתם כל הזמן שואלים", אמר אראסטה, "אנחנו מתמקדים בכדורגלן הנהדר שהוא. היום לא הצלחנו לעצור אותו. אז אם יש רעש, זה בוודאי לא בגלל האנשים בכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המאמן קרלו אנצ'לוטי החמיא לחניכיו: "משחק נהדר, מההתחלה ועד הסוף, עם מחויבות טובה, גישה טובה; זה היה משחק בו חשוב היה לעלות ליתרון, והפקנו ממנו את המקסימום", אמר.

המאמן החליף את ויניסיוס, העניק לו חיבוק חם ואמר לו "אני אוהב אותך מאוד". בסיום אמר אנצ'לוטי: "היום הוא (ויניסיוס) יכול היה להבקיע ארבעה שערים ללא בעיה; הוא היה יוצא דופן בכל המצבים שהיו לו, נכון, קר מול השער. אנחנו צריכים שחקן כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully