וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 משחקים ללא הפסד באל סדאר: 2:4 לריאל מדריד על אוסאסונה

צמד של ויניסיוס ושלושה בישולים של ואלוורדה הגדילו ל-10 את הפער בפסגה אחרי שג'ירונה הפסידה 1:0 לחטאפה. הברזילאי ייעדר מול בילבאו שעלתה לפחות זמנית למקום ה-4, גם קרבחאל ודיאס כבשו

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:2 (רבע גמר גביע)/ספורט1

המחזור ה-29 בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם 0:2 של ריאל סוסיאדד על קאדיס, והיום נכנס להילוך גבוה עם ארבעה משחקים נוספים, כולל של שתי המדורגות ראשונות שבסיומם ריאל מדריד ברחה ליתרון של 10 נקודות על ג'ירונה שהפסידה לחטאפה. במשחק המאוחר אתלטיק בילבאו גברה 0:2 על אלאבס ולפחות זמנית עקפה את אתלטיקו מדריד במקום הרביעי.

אוסאסונה - ריאל מדריד 2:4

מוליכת הטבלה המשיכה במומנטום מה-0:4 על סלטה ויגו עם רביעייה נוספת, שאחריה עומדת ריאל מדריד על 23 ביקורים רצופים באצטדיון אל סדאר ללא הפסד, וסופרת 12 מפגשים רצופים בלי להיכנע לאוסאסונה מאז אפריל 2014, כשיחס השערים שלה 7:30 באותם משחקים.

אוהדי אוסאסונה קיללו את ויניסיוס ושרקו לו בוז בחימום למשחק, אליו עלו הבלאנקוס עם חולצות שעליהן מסר נגד גזענות. הברזילאי השתיק אותם בדרך הכי טובה: תוך פחות מארבע דקות הוא העלה את ריאל ליתרון, ומאוחר יותר (64) השלים צמד שמותיר אותו עם שישה שערים בארבע ההופעות האחרונות שלו. ויניסיוס הגיע ל-12 שערי ליגה וכבר עכשיו עבר את הכמות שרשם בעונה שעברה, אז הבקיע 10. עם זאת, הוא גם היה עסוק בעניינים שלא קשורים לכדורגל וספג כרטיס צהוב חמישי העונה, שלישי ברציפות במשחקי הליגה ורביעי רצוף אם כוללים גם את המשחק מול ר.ב. לייפציג בליגת האלופות. בשל כך, הוא לא ישתתף במשחק הבית הקשה נגד אתלטיק בילבאו, ב-31 במרץ.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
צמד בדרך ל-12 שערים העונה. ויניסיוס/GettyImages

אחרי שאנטה בודימיר השווה זמנית למארחת (7), דני קרבחאל החזיר את היתרון עם שער הליגה הרביעי שלו העונה. המגן, שעד העונה עמד בכל הקריירה שלו על חמישה שערים בליגה הספרדית, הוא הכובש השישי בטיבו בקבוצה בעונה הנוכחית ולראשונה בקריירה רושם עונה עם 5 שערים ומעלה בכל המסגרות. ברהים דיאס המצוין הבקיע את השלישי, אבל מי שחתום על הניצחון יותר מכולם, מלבד ויניסיוס, הוא פדריקו ואלוורדה הנהדר שבישל שלושה שערים. בתוספת כבש הזמן כבש איקר מוניוס שער שלא שינה יותר מדי לאוסאסונה. ריאל מדריד יוצאת לפגרת הנבחרות כשהיא קרובה צעד אחד יותר לזכייה באליפות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 4: 0:1 לריאל מדריד! קאטנה "נרדם" עם הכדור ברגליים, ויניסיוס חטף ודהר כל הדרך לשער היתרון של האורחת.

דקה 7: אוסאסונה חזרה ל-1:1! קרבחאל ניסה להרחיק קרן, אבל העביר לצד שמאל ומשם הראנדו מסר בחזרה למרכז, בודימיר דחק את זה פנימה מקו השער והשווה.

דקה 18: 1:2 לריאל מדריד! דיאס הקשית לעבר ואלוורדה שעשה תנועה לעומק, האורוגוואי הקפיץ לעצמו תוך כדי סיבוב ובנגיעה השנייה בישל לקרבחאל, שהגיע מהצד הימני אל לב הרחבה וסיים מעולה.

דני קרבחאל, ריאל מדריד. רויטרס
דני קרבחאל החזיר את היתרון לריאל מדריד/רויטרס

דקה 61: 1:3 לריאל מדריד! השוער לונין בעט למרכז המגרש, ואלוורדה ליטף את זה עם הראש ושלח את דיאס לאחד על אחד בתוך הגנה מופקרת של אוסאסונה. הקשר הכניע את הררה ברגל ימין והבקיע את השלישי.

דקה 64: 1:4 לריאל מדריד! רודיגר מצא במסירת עומק יפה את ואלוורדה, שבנגיעה קלה עם המותן השאיר את ויניסיוס באחד על אחד והברזילאי השלים צמד.

דקה 91: אוסאסונה צימקה ל-4:2. איקר מוניוס קיבל מסירת רוחב ששלח לו ארסו מצד ימין, ובעט חד ושטוח בין הרגליים של לונין.

פדריקו ואלוורדה, ברהים דיאס חוגגים עם דני קרבחאל שער של ריאל מדריד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ואלוורדה בישל שלושה, גם דיאס השתתף בחגיגה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

חטאפה - ג'ירונה 0:1

סגנית המוליכה מאבדת גובה. אם ההפסדים הקודמים לריאל מדריד ואתלטיק בילבאו לא התקבלו בתדהמה גדולה בלשון המעטה, הגיע ההפסד למאיורקה והיום היא שבה לביתה ללא נקודות גם אחרי מפגש עם חטאפה, סופרת ארבעה הפסדי חוץ רצופים, הפער מריאל מדריד כבר עומד על 10 נקודות והיא מחר יכולה למצוא את עצמה במקום השלישי אחרי המשחק בין אתלטיקו מדריד לברצלונה השלישית. חסוס סנטיאגו בדקה ה-33 נהנה מבישול של מוריבה וכבש את השער היחיד במשחק.

שחקן אתלטיק בילבאו גורקה גורוסטה עם איניאקי וויליאמס. GettyImages
בילבאו כרגע במקום הרביעי. גורוסטה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אלאבס 0:2

אתלטיק בילבאו עלתה לפחות זמנית למקום הרביעי בטבלה בזכות הניצחון, עקפה בנקודה את אתלטיקו מדריד שתארח מחר את ברצלונה וזאת אחרי דקה מטורפת שבה יצאה מבור גדול ליתרון. לאלאבס הייתה הזדמנות פז לעלות ליתרון בדקה ה-31 כאשר נפסק לזכותה פנדל, אבל אונאי סימון זינק לפינה הנכונה והדף את הפנדל של לואיס ריוחה. מיד לאחר ההצלה יצאו המקומיים להתקפה מהירה שהסתיימה בבישול של איניאקי וויליאמס לגורקה גורוסטה (32). עברו בסך הכל חמש דקות והטירוף בבילבאו הגיע לשיאו, כאשר גורוסטה השלים צמד וקבע 0:2 מהיר - תוצאה שלא השתנתה.

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - קאדיס 0:2
לסוסיאדד: מיקל מרינו (28), ארסן זכריאן (68)

מאיורקה - גרנאדה 0:1
למאיורקה: אנטוניו ראיו (85)

שאר משחקי המחזור

סביליה - סלטה ויגו
ויאריאל - ולנסיה
אתלטיקו מדריד - ברצלונה
לאס פלמאס - אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully