וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "ה-1:6 לא הועיל. זה לא המשחק הכי גדול שלי"

מאמן פריז סן ז'רמן נרגש מהמפגש עם ברצלונה, אותה הוביל לרמונטדה המפורסמת ב-2017: "היה לנו מזל בהגרלה, הפייבוריטיות בצד השני"

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

לואיס אנריקה יהיה אולי האיש הכי מסקרן ברבע גמר ליגת האלופות. המאמן הספרדי הוביל את ברצלונה לזכייה בתואר ב-2015 ושנתיים לאחר מכן הייתה אותה רמונטדה מפורסמת מול פריז סן ז'רמן עם ה-1:6 בקאמפ נואו, אחרי הפסד 4:0 במשחק הראשון בשמינית הגמר. כיום הוא מאמן את אלופת צרפת וב-16 באפריל יגיע איתה לברצלונה, גם הפעם רק אחרי שהפריזאים יארחו את המשחק הראשון שישה ימים קודם לכן.

עם כל הכבוד למשחק מול מונפלייה מחר (ראשון, 21:45), מסיבת העיתונאים של לואיס אנריקה עמדה בעיקר בסימן ברצלונה. "התזמל מזלנו לחזור לספרד ולי לחזור לברצלונה, שזו העיר בה העברתי את מרבית הקריירה שלי", אמר המאמן. "אלה חדשות טובות, אני מרגיש טוב מאוד שם. ידענו שתהיה הגרלה קשה ויש לה שני חלקים. באחד אנחנו נמצאים עם ברצלונה, אתלטיקו ודורטמונד, ונצטרך להראות שאנחנו ראויים ללכת רחוק. בצד השני נמצאות הפייבוריטיות, ושם קשה לחזות מה יהיה. זה מאוד מעניין".

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, מחבק את סרג'י רוברטו. רויטרס
לואיס אנריקה חוגג את הקאמבק ב-2017/רויטרס

על המהפך הגדול ב-2017 אמר: "לצערנו, הקאמבק הזה לא הועיל לאחר מכן. יובנטוס הדיחה אותנו לאחר מכן, אז זה לא המשחק הכי מיוחד בקריירה שלי. זוכרים לי את הקאמבק, אבל 15 ימים לפני כן הושפלנו והיינו בין חיים למוות. לאחר מכן התמונה השתנתה. אני זוכר גם את ה-4:0 וגם את ה-1:6. זה חלק מההיסטוריה ואני גאה בזה. לא הייתי משנה דבר בקריירה שלי. כנראה שיכולתי לעשות יותר, אבל נתתי את כל כולי. גם עבור פריז אתן עכשיו את כל כולי".

על צ'אבי שהיה חניך שלו וכעת יאמן מולו: "אני לא מכיר אותו כמאמן, הוא כן מכיר אותי. הייתי רוצה להיות מודרך על ידו, על ידי גווארדיולה או ארטטה. למישהו כמוהו יש את מה שנדרש, הוא ברמה הזאת. הוא כבר זכה באליפות וברצלונה זה מועדון גדול. יהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully