וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות

אלופת אירופה תפגוש את שיאנית הזכיות בשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה. פריז סן ז'רמן ואמבפה יתמודדו מול ברצלונה, ארסנל נגד באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד ובורוסיה דורטמונד במאבק על המקום בשלב הבא

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

אחרי שלב שמינית הגמר שסיפק לנו פעמיים דו קרב פנדלים, היום (שישי) נערכה הגרלת רבע הגמר עם 8 הקבוצות שנותרו בליגת האלופות, כשאפשר לומר שכמעט כולן הגיעו כפייבוריטיות לסיבוב הקודם, מה שהבטיח שהשלבים הבאים יהיו סוערים, מרתקים וכך גם היה עם הגרלה שסיפקה משחקי ענק. אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי תפגוש את ריאל מדריד בשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה, ברצלונה את פריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה, ארסנל ובאיירן מינכן יתמודדו בשני משחקים מרתקים ואתלטיקו מדריד ובורוסיה דורטמונד יקוו להפתיע את כולן.

ההגרלה סידרה למעשה אפשרות שקלאסיקו בין ריאל לברצלונה יוכל להיות רק בגמר, כשבחצי הגמר יש אפשרות ל"דרבי אנגלי" בין ארסנל למנצ'סטר סיטי. גם שחזור גמר האלופות מ-2013 בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד אפשרי, או שחזור הגמר מ-2020 בין פריז סן ז'רמן לאלופה הבווארית.

הגרלת רבע הגמר:

ארסנל - באיירן מינכן
אתלטיקו מדריד - בורוסיה דורטמונד
ריאל מדריד - מנצ'סטר סיטי
פריז סן ז'רמן - ברצלונה

הגרלת חצי הגמר:

אתלטיקו מדריד\בורוסיה דורטמונד - פריז סן ז'רמן\ברצלונה

ארסנל\באיירן מינכן - ריאל מדריד\מנצ'סטר סיטי

אדר מיליטאו ריאל מדריד מול ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מי תעלה לגמר? הולאנד ומיליטאו/רויטרס

משחקי רבע הגמר יהיו ב-9-10 באפריל והגומלין ב-16-17. חצאי הגמר יהיו ב-30 באפריל ו-1 במאי, והגומלין ב-7-8 במאי. הגמר באצטדיון וומבלי יהיה ב-1 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully