וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפלה נמשכת: האוהדים בסעודיה הגבירו את האלימות נגד כריסטיאנו רונאלדו

עודכן לאחרונה: 16.3.2024 / 20:51

אחרי הקריאות "מסי, מסי" והתנועה המגונה: הפורטוגלי חזר לכבוש בליגה, הפעם הקהל הסעודי השליך עליו חפצים בצורה מסוכנת. צפו בתקרית

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

לאחר המפלה הגדולה מול אל-עין של עומר אצילי בליגת האלופות של אסיה, שבה אמש (שישי) אל-נאסר לליגה המקומית בסעודיה וקטעה סוף סוף רצף של שלושה הפסדים וארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, עם 0:1 קטן על אל-אהלי, שדולקת בעקבותיה בטבלה. כריסטיאנו רונאלדו, שחווה תקופה לא פשוטה בלשון המעטה, מצא את הרשת בדקה ה-42, אך השער שלו נפסל:

בדקה ה-68 זה כבר היה שער חוקי, כשדייק מהנקודה הלבנה וחגג את שערו ה-50 בסעודיה.

אל-נאסר אמנם צימקה את הפער בפסגה, אך האלופה שבדרך אל-הילאל עדיין מובילה עליה בתשע נקודות, עם משחק חסר. הפער מהמקום השלישי, בו נמצאת אל-אהלי, צמח גם כן לתשע נקודות.

רונאלדו בן ה-39 כבש את השער ה-879 בקריירה הבוגרת שלו, אבל לפני כן, כאשר חגג את השער שנפסל, נזרקו לעברו מהיציע חפצים, כולל בקבוקים וזיקוקים, באקט חסר כבוד כלפי הפורטוגלי. בקבוק מים אף פגע בראשו של קשר אל נאסר אוטביו. שחקן פורטו לשעבר ניסה לתפוס אותו בידיו לפני שזה פגע בראשו ואז הוא נפל על הרצפה.

יש לציין שלמרות האכזבה היחסית, רונאלדו בדרך לזכות בתואר מלך השערים של הליגה. הוא נמצא בראש טבלת המבקיעים בסעודיה עם 23 שערים ב-22 משחקים העונה (מעל חלוץ אל-הילאל אלכסנדר מיטרוביץ', שכבש 20 שערים ב-20 משחקים).

עבור רונאלדו זו ממש לא הפעם הראשונה שבה הקהל המקומי מתנהג אליו בצורה לא מכובדת, כשלאורך התקופה שלו בסעודיה אוהדים נוהגים לקרוא לעברו "מסי, מסי" במטרה להקניטו, ובאחת הפעמים הוא הגיב בתנועה מגונה שזכתה לביקורת חריפה ולעונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully