וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האגו השברירי של רונאלדו" שוב חשף את הנקודה הכי רגישה שלו

ב"אתלטיק" ניתחו: "עצם האזכור של מסי מוציא ממנו תגובות קיצוניות. נדמה שלעולם לא יהיה באמת מרוצה, וזה עצוב"

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ועדת האתיקה של ההתאחדות הסעודית החליטה אמש (חמישי) להשעות את כריסטיאנו רונאלדו ממשחק אחד וקנסה אותו ב-5,300 דולרים, בשל התנועה המגונה שביצע מול שבאב אל אהלי. הכוכב הוותיק הגיב עם תנועה מגונה לקריאות "מסי, מסי" מהיציעים, והוכיח - לא בפעם הראשונה - שעצם אזכור שמו של יריבו הוותיק עולה לו על העצבים.

"לא צריך הרבה כדי להוציא תגובה מאחד הספורטאים המפורסמים בעולם", נכתב בטור פרשנות ב"אתלטיק". "רונאלדו רגיל שצועקים לו, אבל הוא לא שיחק עם מסי באותה ליגה מאז 2018 ולא היה איתו על כר הדשא למשחק תחרותי מאז 2020. היריבות היא כבר לא באמת דבר אמיתי, אבל נראה שעבור רונאלדו היא כן. אחרת, מדוע שיגיב כך? אי אפשר שלא לתהות לגבי האגו השברירי של האיש הזה, שעצם אזכור שמו של שחקן יריב מוציא ממנו תגובה - כל תגובה - על אחת כמה וכמה כזו שמביאה להשעיה".

אז למה זה קורה? לפי "האתלטיק", "למרות שהוא ספורטאי על ואתלט מטורף, יש לו זמן קצוב בקריירה, וזה מרגיש עצוב שהוא מבלה כך את ימי האחרונים. לשחק בליגה חלשה לא היתה התכנית שלו, לא משנה כמה הוא מתעקש שכן - והוא עדיין רדוף אחרי הרוחות של האיש אליו הושווה כל הקריירה. נדמה שהוא לעולם לא יהיה באמת מרוצה, ועבור מישהו שהשיג כל כך הרבה, זה די עגום".

התנועה המגונה של רונאלדו

"אני מכבד את כל המועדונים. התנועה שעשיתי מבטאת עוצמה וניצחון, היא אינה לא מוסרית. באירופה אנחנו רגילים לזה", אמר רונאלדו לפני הדיון בעניינו. עוד נטען כי רונאלדו צירף בעדותו קטעי וידאו ממקרים דומים בליגות האירופיות שבהן שיחק, כאשר המסר שלו לוועדה נכתב במספר שפות לפני שתורגם לערבית.

זה כבר המקרה השני בו רונאלדו מבצע תנועה שנתפסת כ"לא מוסרית" מאז שחתם באל נאסר, אבל כזכור, תגובות דומות שלו היו גם בשלבים מוקדמים יותר של הקריירה כאשר אוהדי הקבוצות היריבות קראו בשם של יריבו הגדול של CR7, ליאו מסי, על מנת להתגרות בפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully