וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיטי "מתלוננים" על ההגרלה, אך בטוחים: "אנחנו החזקים ביותר"

אלופת אירופה תפגוש את ריאל מדריד בפעם הרביעית בחמש העונות האחרונות: "בושה, תמיד אותו דבר עם הכדורים האלה". אנצ'לוטי: "כדי לזכות, צריך לנצח את הקבוצות הטובות ביותר". ארסנל תקווה לשבור את הרצף השלילי מול באיירן מינכן, ברצלונה טיפסה בסיכויי הזכייה

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות שנערכה היום (שישי) זימנה מפגשי ענק בדמות מנצ'סטר סיטי נגד ריאל מדריד בשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה, ברצלונה נגד פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן מול ארסנל ובורוסיה דורטמונד מול אתלטיקו מדריד. בהגרלת חצי הגמר נקבע כי יש אפשרות ל"דרבי אנגלי" בין סיטי לארסנל בסיבוב הבא או לאפשרות בה ברצלונה וריאל מדריד יוכלו להתמודד אחת נגד השנייה רק בשלב הגמר.

מי שפחות אהב את ההגרלה היה צ'יקי בגיריסטיין, מנהלה המקצועי של אלופת אירופה, שאמר מיד לאחר מכן: "איזו בושה שוב, תמיד אותו דבר עם הכדורים האלה. ההגרלה זהה לשנה שעברה, רק תשנו את ליברפול לארסנל. ריאל הקבוצה ההיסטורית עם הכי הרבה זכיות והמשכיות, אנחנו אלופי אירופה ומחשיבים את עצמנו לחזקים ביותר".

זאת תהיה הפעם הרביעית בחמש העונות האחרונות בה ריאל וסיטי נפגשות בשלבי הנוקאאוט של המפעל, כשבשנה שעברה האלופה הטרבליסטית עלתה מצמד המשחקים לגמר וגם זכתה, כשבין השתיים מי שעלתה בשתי העונות האחרונות גם סיימה כאלופת אירופה. מפגש מעניין שיהיה בצמד המשחקים הוא בין ארלינג הולאנד לג'וד בלינגהאם. השניים ששיחקו יחד בבורוסיה דורטמונד יתמודדו אחד נגד השני כששניהם בעונות נהדרות ובכושר כיבוש מופרע.

"סיטי אחת הפייבוריטיות, לכולנו ברור שזה יהיה קשה מאוד", הודה קרלו אנצ'לוטי. "תמיד קשה ברבע גמר ליגת האלופות, אבל כדי לזכות צריך לנצח את הקבוצות הטובות ביותר וסיטי אחת הטובות ביבשת כרגע. כדי לזכות בליגת האלופות, צריך להתגבר על סיטי".

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עוצר את ארלינג הולאנד חלוץ מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
איך זה יסתיים הפעם? הולאנד מול קורטואה/GettyImages, Michael Regan

הגרלה מעניינת נוספת סידרה צמד משחקים בין ארסנל לבאיירן מינכן. השתיים נפגשות בפעם החמישית בשלבי הנוקאאוט של המפעל, כשבכל פעם האלופה הבווארית סיימה עם הכרטיס לשלב הבא. לתותחנים המפגש אינו מבשר דברים טובים, כשמתוך 4 ההפסדים הגדולים ביותר שלהם בתולדות ליגת האלופות, 3 היו מול הגרמנים - שלוש פעמים הפסדים של 5:1.

מפגש פיקנטי אחר יהיה בין לואיס אנריקה לקבוצתו לשעבר, גם כמאמן וגם כשחקן. ברצלונה ופריז סן ז'רמן יתמודדו אחת נגד השנייה בפעם ה-15 במפעלים באירופה, מה שיהפוך את הבלאוגרנה ליריבה מולה התמודדו הכי הרבה פעמים במפעלים האירופים. השתיים נפגשו גם בפעם האחרונה שברצלונה העפילה לשלב הנוקאאוט, בעונת 2020/21, אז זה הסתיים עם 2:5 לפ.ס.ז' בסיכום שני המשחקים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
ישימו את המחלוקות בצד מול ברצלונה? אנריקה ואמבפה/רויטרס

משחק רבע הגמר האחרון יפגיש את אתלטיקו מדריד שניצחה בפנדלים את אינטר בשמינית הגמר ואת בורוסיה דורטמונד שתקווה להמשיך ולהפתיע את אירופה, אחרי ששרדה את הבית הקשה ביותר בשלב הבתים וחלפה על פני פ.ס.וו איינדהובן. למרות שעל הנייר זהו המפגש "המשעמם יותר", עצם העובדה שהן נמצאות בצד הזה של ההגרלה, הקפיץ את הקולצ'ונרוס בסיכויי הזכייה במפעל.

הפייבוריטית עדיין לזכייה על פי "OPTA" היא מנצ'סטר סיטי, כשמיד אחריה נמצאת ריאל מדריד. ארסנל במקום השלישי, בעוד ברצלונה ואתלטיקו מדריד הקדימו את באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן. בורוסיה דורטמונד נמצאת במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully