וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש מורם: מכבי חיפה סיימה מסע אירופי מרשים, גאווה במועדון

אחרי התיקו המחמיא בפיורנטינה, בחיפה מתרכזים כעת בשיקום הפצועים לקראת החזרה לליגה: "יכולים להיות גאים במסע הזה". וגם: דו"ח הפציעות העמוס לקראת הפועל תל אביב

תקציר: פיורנטינה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה סיימה אמש את המסע האירופי שלה, אחרי תיקו 1:1 מכובד ומחמיא במשחק החוץ נגד פיורנטינה, כאשר האיטלקים הם אלו שעלו בסופו של דבר לרבע גמר הקונפרנס ליג, אחרי ניצחון 4:5 בסיכום שני המשחקים. למרות ההדחה הכואבת, במועדון דיברו על תחושת גאווה מאוד גדולה, על קמפיין אירופי מוצלח בסך הכל. הירוקים יכולים להתנחם ב-18 נקודות דירוג חשובות לקבוצה, בנוסף להכנסה כספית של מעל 12 מיליון יורו, בשקלול כל המענקים מאופ"א. בסך הכל שיחקה האלופה הישראלית 18 משחקים במסגרת המפעלים האירופיים השונים העונה, אחרי שהחלו במוקדמות הצ'מפיונס ליג, המשיכו בשלב הבתים של הליגה האירופית וסיימו בשלב שמינית הגמר של הקונפרנס ליג.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, לצד עוזרו דושאן מאטוביץ'. Gabriele Maltinti, GettyImages
"יכולים להיות גאים". דגו אמש/GettyImages, Gabriele Maltinti

"אנחנו יכולים להיות מאוד גאים על כל המסע הזה", אמר גורם במועדון לאחר ההדחה הכואבת. "מסיימים את הקמפיין האירופאי, עם ראש מורם וברור לנו שדברים היו יכולים להיראות אחרת, אם היינו מארחים עם 30 אלף אוהדים שלנו בסמי עופר. אנחנו שמים את אירופה מאחורינו ומעכשיו מתרכזים אך ורק בליגה".

בחיפה דיברו בסיום גם על כמות הפצועים והמורחקים, שהיתה בסגל של מסאי דגו, שניסה לעשות הכל כדי לחלק עומסים ולא לשחוק את השחקנים עוד יותר. חלק משחקני האלופה הגיעו להתמודדות עם פיורנטינה כשהם על האדים האחרונים שלהם, הן מבחינת המאמץ הפיזי והן מבחינת הפציעות איתן שיחקו במשחקים האחרונים וכעת אומרים שההדחה מאירופה, בטח אחרי צמד משחקים צמוד כזה מול האיטלקים היא כואבת, אך מצד שני כעת תוכל האלופה להתרכז רק בבמשחקי הליגה ובמאבק האליפות הצמוד מול מכבי תל אביב.

שון גולדברג, ליאור רפאלוב ועלי מוחמד עלו לשחק כשהם לא לגמרי כשירים, כאשר מוחמד אף התלונן שוב, על כאבים באיזור הפגיעה בצלעות, אך נראה שלא מדובר במשהו חמור מדי. המאמן מסאי דגו הסביר בסיום המשחק שההחלטה להשאיר מחוץ להרכב את ענאן חאלילי וגדי קינדה, כבר היתה מתוך מחשבה על משחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב בעוד יומיים בסמי עופר, כאשר השניים מתוכננים לפתוח בהרכב נגד האדומים. בחיפה אף הסבירו שחלאילי וקינדה גם זומנו לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק נגד איסלנד, כך שגם בפגרה הקרובה הם לא יקבלו מנוחה. ליאור קאסה, תומר חמד וכן מנואל 'שואו' קאפומאנה, שלא נכללו אמש בסגל, יעמדו לרשותו של דגו במשחק הגד הפועל תל אביב ביום ראשון.

עוד בוואלה!

סדרנים התעמתו עם שחקני מכבי חיפה. דגו: "מסע יוצא דופן"

לכתבה המלאה
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה מול עבדאללה ג'אבר שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
בפיורנטינה מכירים אותו עכשיו מצוין. חלאילי/מאור אלקסלסי

ענאן חאלילי שכבש את שער השוויון לזכות האלופה, קיבל שוב הרבה מחמאות בסיום. זה היה שערו השני של הכשרון הצעיר מול פיורנטינה, כאשר גם בהפסד במשחק הראשון הוא כבש שער נפלא ובחיפה התגאו מאוד בקשר שלהם שהוכיח שוב שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר, כאשר לכולם כבר ברור שבסיום העונה הוא יעזוב את המדים הירוקים ויעבור לשחק בחו"ל.

מי שלא יכלל בסגל במשחק ביום ראשון, הוא דניל לסובוי, שסובל עדין ממתיחה חזקה בשריר הרגל, כאשר על פי ההערכות הוא צפוי לשוב לשחק לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון. גם הפצועים הנוספים, דין דוד, מוחמד ג'אבר ועילאי חג'ג', נמצאים בשלבי סיום של השיקום שלהם ובחיפה מעריכים ששלושתם יחזרו לסגל במהלך מחזורי הפתיחה של הפלייאוף.

על המשחק אמש, העיבה התקרית המכוערת בסיום, כאשר אנשי אבטחה איטלקיים, התעמתו באיזור הירידה לחדר ההלבשה, עם המאבטחים הישראלים, שהגיעו ללוות את מכבי חיפה. בנוסף לכך התעמתו המאבטחים המקומיים גם עם חלק משחקני חיפה, בנסיון לזרז אותם לרדת מכר הדשא לכיוון חדרי ההלבשה. ראשי האלופה התלוננו בסיום על האווירה העוינת, שהיתה באצטדיון בפירנצה וכעסו מאוד על היחס המכוער והתוקפני שקיבלו בסיום מהמקומיים. עוד לפני התקרית, סבלו אנשי חיפה מהערות וקללות קשות של המקומיים כלפיהם במהלך המשחק עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully