וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרנים התעמתו עם שחקני מכבי חיפה. דגו: "מסע יוצא דופן"

מאבטחים איטלקים תקפו אחרי המשחק נגד פיורנטינה. רפאלוב: "ייצגנו את ישראל בגאווה". הירוקים הכניסו 11.67 מיליון יורו

תקציר: פיורנטינה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מסע אירופי ארוך, שהתחיל ב-11 ביולי וכלל 18 משחקים, הסתיים הערב (חמישי) עבור מכבי חיפה. הירוקים נפרדו מפיורנטינה ב-1:1 מחמיא בפירנצה, בגומלין בשמינית גמר הקונפרנס ליג בפירנצה, נכנעו 5:4 בסיכום המשחקים ומעכשיו יתמקדו לחלוטין במפעלים בישראל: הליגה וגביע המדינה. המשימה הראשונה לפני פגרת הנבחרות: הפועל תל אביב בבית ביום ראשון, במחזור ה-26 והאחרון של הליגה הסדירה.

אחרי שריקת הסיום התרחשה תקרית לא נעימה, עליה סיפרו במכבי חיפה: "מאבטחים שלהם גערו ודחקו בשחקנים שלנו לרדת לחדר ההלבשה. מאבטחים שלנו, כחמישה במספר, דחפו אותם ונוצר עימות. השחקנים הזרים שלנו, שימיץ, סק וסונדגרן שנפגעו מהיחס נגד ישראלים - הגנו על השחקנים שלנו. אירוע של דקה ואז ירדו השחקנים לחדר ההלבשה בכל המשחק ובסיום היו הערות וקללות קשות נגד ישראל, כולל של מאבטחים"

ב-La Nazione כתבו: "הייתה מתיחות בין אוהדי פיורנטינה לשחקנים של הקבוצה הישראלית. חלק מהם יצאו מהמנהרה וניסו להתקרב ליציע כדי להתעמת עם האוהדים שקראו נגד ישראל. הסדרנים הקיפו את שחקני חיפה ושכנעו אותם לרדת בחזרה לחדר ההלבשה. אחרי זמן קצר, הסדר הושב".

שחקני מכבי חיפה, דניאל סונדגרן, שון גולדברג, לצד מסאי דגו. רויטרס
הרוחות התחממו עם סיום המשחק/רויטרס

על המשחק אמר דגו: "התחלנו לאט ברבע השעה הראשונה, אבל העלינו את האינטנסיביות ככל שהזמן עבר. רציתי לחכות לסביבות הדקה ה-60 כדי להכניס שחקנים יותר מהירים, אבל בדיוק אז פיורנטינה כבשה. ראיתי כמה משחקים שלה, זו קבוצה שיכולה להגיע עד הגמר, אבל גם אסטון וילה חזקה".

המאמן סיכם קמפיין אירופי ארוך: "אני גאה בשחקנים שלי ובכל המועדון. עברנו עונה שאי אפשר להסביר במילים. הלוואי שהאוהדים של פיורנטינה שקיללו אותנו עכשיו, היו מגיעים לסמי עופר ומרגישים אצטדיון וקהל אדיר - גם השחקנים שלהם היו נהנים. עשינו מסע יוצא מן הכלל, שיחקנו העונה רק פעם אחת בבית - בישראל. אם היינו משחקים כל משחק באירופה מול 30 אלף איש בבית, הכול היה נראה אחרת. הפוקוס שלנו עובר לליגה".

ליאור רפאלוב הוסיף: "אני מאוד גאה, ייצגנו את מכבי חיפה ואת מדינת ישראל בכבוד בזמן המלחמה. ראיתם איך קיללו אותנו פה היום, אבל אנחנו משחקים עם דגל ישראל על החזה ומאוד גאים לעשות את זה. היינו קרובים לעלות עוד שלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, לצד עוזרו דושאן מאטוביץ'. Gabriele Maltinti, GettyImages
"אם היינו משחקים כל משחק באירופה מול 30 אלף איש בבית, הכול היה נראה אחרת". דגו הערב/GettyImages, Gabriele Maltinti
שחקני מכבי חיפה לפני המשחק מול פיורנטינה. רויטרס
שחקני מכבי חיפה/רויטרס

מכבי חיפה, ששיחקה לפני כן בפלייאוף ליגת האלופות ובשלב הבתים של הליגה האירופית, סיימה את הקמפיין האירופי הנוכחי עם מענקים בסך 11.67 מיליון יורו. עונה לפני כן שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות וצברה סכום של 22.17 מיליון.

השוויון של ענאן חלאילי בדקה ה-88 העניק לישראל נקודה נוספת בקרב על המקום ה-15 בדירוג הליגות של אופ"א, מה שאומר שניצחון נוסף של מכבי תל אביב (הערב או באחד ממשחקי רבע הגמר, אם תעפיל) יסדר לליגת העל שתי נציגות בליגת האלופות החל מ-2025/26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully