וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסינו להירגע קצת": עודד קטש מסביר איך הושלם המהפך של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 22:58

הצהובים חזרו מפיגור 18 ל-80:84 על הכוכב האדום, המאמן הודה: "היינו יותר מדי לחוצים, אמרתי לשחקנים שהדרך היחידה לחזור היא לשחק ביחד"

תיקתקנו, 14.3/ספורט1

מכבי תל אביב נמנעה הערב (חמישי) ממבוכה גדולה בבלגרד, כשמצאה עצמה בפיגור בן 18 נקודות מול הכוכב האדום נטולת מילוש תאודוסיץ' ונמניה נדוביץ'. אלא שהצהובים הצליחו להשלים קאמבק גדול, ניצחו 80:84 - ניצחון החוץ הראשון שלהם בבירת סרביה מאז 2013 - ובכך עלו למאזן 13:16 ביורוליג.

"הראינו אופי, ניסינו במחצית להירגע קצת", סיכם עודד קטש. "אמרתי לשחקנים שהדרך היחידה לחזור למשחק זה לשחק ביחד. צריך לשחק אגרסיבי, לשחק בדרך הנכונה אבל צריך להירגע קצת. היינו יותר מדי לחוצים בשני הצדדים. הראינו אופי, שינינו את המומנטום, אמרנו שאנחנו צריכים כמה דקות טובות, הפעלנו עליהם לחץ. אהבתי מאוד איך ששיחקנו במחצית השנייה, זה ניצחון גדול בשבילנו. נגד פרטיזן היינו ביתרון 24 הפרש והפסדנו, אז זאת סגירת מעגל עבורנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף קטש: "שתי מחציות שונות לחלוטין. זה היה משחק קשה, כשבאנו למשחק הזה ידענו שיש לנו מאצ'אפ קשה איתם. היסטורית לא ניצחנו אותם בחוץ במשך 10 שנים. זה היה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו אם אנחנו רוצים להגיע למטרות ביורוליג. צריכים לתת קרדיט לכוכב האדום על איך שהם הופיעו, היו חסרים להם שחקנים משמעותיים, זה השפיע במחצית השנייה. יש לי כבוד גדול למאמן יאניס ולצוות שלו, הם עשו עבודה טובה, אבל הצלחנו להפוך את המשחק ברבע השלישי. הראינו אופי, מצאנו את האיזון שלנו בהרכבים בין התקפה להגנה. מחצית שנייה נהדרת של לורנזו, עבודה מצוינת של ניבו, הם היו משמעותיים בשבילנו".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יכול לנשום לרווחה. קטש/אודי ציטיאט

בסרביה מאוד התרגשו מהמחווה של מכבי תל אביב לבלגרד וציינו אותה בהרחבה. השחקנים של הקבוצה הישראלית עלו הערב לחימום עם חולצות עליהן נכתב "Thank you Belgrade" ("תודה לך בלגרד") - לאות הוקרה ותודה על האירוח של משחקי הקבוצה ביורוליג מאז פרוץ המלחמה בתחילת אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully