וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולילותי ח"י ח"י: ניצחון הירואי למכבי תל אביב בבלגרד

הצהובים כבר פיגרו ב-18 הפרש, אבל בראון התאושש מפתיחה איומה וביחד עם ניבו, בולדווין וקולסון הוביל קאמבק גדול בדרך ל-80:84

תיקתקנו, 14.3/ספורט1

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 80:84 על הכוכב האדום בלגרד בחוץ, במה שהיה הניצחון הראשון שלה על היריבה בבירת סרביה מאז 2013. הצהובים עלו למאזן 13:16 והפעם עשו את זה בצורה הירואית, אחרי שכבר פיגרו ב-18 הפרש בפתיחת הרבע השלישי.

הכוכב האדום חסרה את הקלע המוביל שלה העונה, נמניה נדוביץ' וגם את מילוש תאודוסיץ' הוותיק שהבריק במפגש האחרון עם הצהובים - אבל היא הייתה שם כמעט עד הסוף. המחצית הראשונה של הצהובים-כחולים הייתה רעה מאוד, בעיקר מבחינה התקפית (ולראייה - היא סיימה אותה עם 6/21 ל-2 נקודות ו-10/30 מהשדה). לורנזו בראון סיים אותה בלי נקודות וללא אסיסטים, חסיאל ריברו החטיא זריקות פנויות ו-ווייד בולדווין קיבל החלטות לא טובות. אם ברבע הראשון מכבי הוא הייתה בתמונה, ברבע השני היא נעלמה ונאלמה ונקלעה לפיגור שכבר הגיע ל-17 נקודות.

למחצית השנייה עלתה מכבי אחרת לגמרי, כזו שנכנסה למשחק דרך הגנה חזקה שמוצאת פתרון לכל מהלך סרבי - ובהמשך גם מתחילה לייצר נקודות. בראון התפקס, ג'וש ניבו שלט בצבע, בולדווין וקולסון קלעו והקאמבק יצא לדרך. הצהובים נגסו במינוס בעקביות ופתחו את הרבע הרביעי עם 2:15 - בדרך לניצחון.

שחקן מכבי תל אביב, לורנזו בראון, מול שחקן הכוכב האדום בלגרד, ג'בונטה סמארט. Djordje Kostic, אתר רשמי
התעורר בגדול ברבע השלישי. בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון 23, ג'וש ניבו 18 ו-13 ריבאונדים, ווייד בולדווין 14, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לורנזו בראון 10, אנטוניוס קליבלנד 6, ג'ייק כהן 3, ג'ון דיברתולומאו 3, תמיר בלאט 3, חסיאל ריברו 2, ג'יימס ווב 2.

בלטו בכוכב האדום בלגרד: יאגו דוס סנטוס 20 ו-7 אסיסטים, אדם האנגה 13, ג'בונטה סמארט 12 ו-6 ריבאונדים, ג'ואל בולומבוי 11 ו-8 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic, GettyImages
בולדווין וחבריו נמנעו ממבוכה/GettyImages, Djordje Kostic

רבע 1

הסרבים פתחו היטב ועם סדרה של סלים בצבע, עלו ל-3:9. מכבי תל אביב לא נבהלה ובונזי קולסון וג'וש ניבו החזירו אותה ל-9:9. שתי הקבוצות לא היו מדויקות ומרוכזות במהלכים הבאים, החטיאו הרבה זריקות, אבל הסרבים שמרו על יתרון קטן - הרבה בזכות ריבאונד ההתקפה. הכוכב האדום המשיכה להוליך בהפרשים שנעים סביב 1-3 נקודות, עד שווייד בולדויין קלע שלשה והפך ל-16:17 למכבי תל אביב. בשלב הזה הביתיים יצאו לריצה קצרה של 0:5 ובסיום הרבע 17:21 לכוכב האדום.

רבע 2

תמיר בלאט קלע שלשה שהורידה את הפיגור של מכבי ל-22:20, אבל שחקני הכוכב האדום דחפו לתוך הצבע, לליי אפים קלים שייצרו נקודות והובילו ליתרון 20:28. ג'בונטה סמארט צבר מומנטום עם נקודות בפנים ובחוץ וריצת 2:11 הוליכה את הסרבים ליתרון 22:33. קולסון אמנם צימק מהקו, אבל סמארט המשיך בשלו, ועם שלשה קבע 24:38. ניבו ושות' החטיאו זריקות קלות, הכוכב האדום להטה ודאנק של אדם האנקה העלה אותה ליתרון שיא 28:45. בסיום המחצית, 31:47 לכוכב האדום.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic, GettyImages
השתלט על הרחבות במחצית השנייה. ניבו/GettyImages, Djordje Kostic
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב, מול הכוכב האדום בלגרד. Djordje Kostic, GettyImages
בולדווין עולה לשלשה/GettyImages, Djordje Kostic

רבע 3

לורנזו בראון שנעצר לגמרי במחצית הראשונה, עלה טוב לרבע השלישי ועם 5 נקודות ורוח חיובית, הוביל את מכבי לצמק ל-51:39, לפני שיאניס ספרופולוס הזעיק פסק זמן. ההגנה של הצהובים-כחולים עשתה עבודה לא רעה, ובדקות הבאות הכוכב האדום שמרה על יתרון שנע סביב 12 נקודות, אבל לא הצליחה לברוח שוב. בהמשך בולדווין צימק ל-57:49 ואנטוניוס קליבלנד קלע 4 נקודות שהורידו ל-59:53. שתי נקודות מהקו סידרו 53:61 לכוכב האדום בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

קולסון קלע 4 נקודות רצפות שהורידו את המינוס של מכבי ל-61:57 בלבד. ספרופולוס לקח טיים אאוט, אבל גם הוא לא עצר את השטף של הצהובים-כחולים. הקאמבק הושלם רשמית כשבראון קבע 63:63, כשעל השעון 5:54 דקות לסיום, והמהפך הגיע רגע אחר כך עם מהלך של 3 נקודות של ניבו. הכוכב האדום עוד צימקה ל-72:70, אבל קולסון הרגיע עם שלשה ובהמשך בראון העלה ל-74:78 בקור רוח. שלשה של דיברתולומאו קצת לאחר מכן קבעה 77:83 ובסיום 80:84 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully