וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים בונים על ירדן שועה, הרכב חסר למכבי פתח תקוה

מלך השערים והבישולים של הקבוצה בתקופה פחות טובה, אך במועדון מקווים כי כבר מחר (שבת, 19:30, ספורט3) הוא יחזור לעניינים ולספק מספרים. מוזי בתמונת ההרכב. חטאב ושטור ייעדרו מנגד

מחזור 26הסתיים16/03/2024
מכבי פתח תקוה
    0
    • (15) ג'ורג'
    • (61) מיכה
    • (88, גול עצמי) שהר
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:3/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה תארח מחר את בית"ר ירושלים במחזור סיום הליגה הסדירה, כשהיא יודעת שהיא אינה תלויה רק בעצמה, בכל הנוגע למאבק על הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון. פתח תקוה תהיה חייבת לנצח מחר ובמקביל תחכה להפסד ביתי של סכנין נגד בני ריינה ורק במקרה כזה, תצליח הקבוצה להשתחל ברגע האחרון לשישייה הראשונה.

    המאמן רן קוז'וך, ששב לישראל אחרי יומיים של השתלמות בקורס הפרו, בז'נבה שבשוויץ, כבר העביר הבוקר את האימון המסכם ומחר הוא צפוי לערוך מספר שינויים בעקבות היעדרותם של כמה שחקנים פצועים. עבור קוז'וך זה יהיה מפגש מסקרן, מול חברו הטוב אלמוג כהן, המנהל המקצועי של בית"ר.
    קוז'וך, יחסר מחר את הבלם עוביידה חטאב, שפצוע עם קרע ברצועה הצידית בברכו, את המגן אלון אזוגי שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי וכן את לוקה שטור שאינו כשיר וזקוק למנוחה. מואיז אדילהו ישוב להרכב הפותח לעמדת כבלם, גיא דזנט יחזור לעמדת המגן הימני ובן שהר או סאליו גואינדו, מועמדים לפתוח במקומו של שטור, בחלק הקדמי.

    עוביידה חטאב שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
    יחסר בפלייאוף. חטאב/מאור אלקסלסי

    בית"ר ירושלים

    לאחר שלושה משחקים על הקוים, ברק יצחקי עדיין ללא ניצחון או שער כמאמן בית"ר ירושלים. מחר (שבת, 19:30, ספורט3) תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקוה עם רצון ואמונה כי המאזן ישתנה במשחק סיום העונה הסדירה של הקבוצה, כאשר התוצאה משמעותית גם למיקום הסופי ומספר משחקי הבית שהקבוצה תארח במשחקי הפלייאוף התחתון.

    בכל הנוגע להגנה ולקישור, ברק יצחקי לא יבצע שינויים, אך בחלק הקדמי המאמן בודק מספר אופציות. האפשרות שירדן שועה יפתח כחלוץ נמצא על הפרק, אך ייתכן שיישאר בתפקידו המקורי בצד שמאל והשינוי יהיה שטימו מוזי יפתח בימין על חשבון ניקה חורחלי.

    בנוגע להתקפה, פרד פריידיי ביכולת שאינה משביעה רצון, אך האופציה היחידה כרגע במקומו אם לא ירדן שועה היא של נהוראי דבוש, שאמנם מבצע את משחק הלחץ כפי שהצוות רוצה, אבל מתקשה להגיע למצבים. מיירון ג'ורג' נמצא תחת תוכנית תזונה וכושר ובמועדון מאמינים כי יוכל לשחק יותר דקות משבוע לשבוע.

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    טימו מוזי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    יקבל את המקום בכנף? מוזי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * כדי להיכנס לפלייאוף העליון כפי שעשתה בעונת החזרה הקודמת שלה לליגת העל (2020/21) צריכה מכבי פתח תקוה לנצח בבית ולקוות להפסד של בני סכנין.

    * בחמשת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים: ארבעה ניצחונות של בית"ר ירושלים לצד תיקו אחד. הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה היה 1:2 בחוץ בנובמבר 2020.

    * הניצחון הביתי האחרון? זה היה 1:4 באוגוסט 2018, כשבין הכובשים של מכבי פתח תקוה היה יוסי בניון. אופיר קריאף פתח אז בהרכב בית"ר והוא השריד היחיד מאותו משחק.

    * בית"ר ירושלים ללא ניצחון בשבעת המחזורים האחרונים ועם שער בודד בחמשת האחרונים.

    * ברק יצחקי מחכה לשער וניצחון ראשון כמאמן בית"ר ירושלים, אחרי תיקו ושני הפסדים בשלושת משחקיו הראשונים. כשחקן בית"ר הבקיע שלושה שערים מול מכבי פתח תקוה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 9329

    משחקי המחזור ה-26:

    שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
    שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
    שבת, 18:30: מכבי נתניה - הפועל חדרה
    שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי בני ריינה
    שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

    ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
    ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully