וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני צפוי לפתוח אצל אריה שיאריך חוזה, קומסון ייעדר בהפועל פתח תקוה

מאמן הפועל ירושלים מעוניין להאריך את שאילתו של חוזז שלא יעמדו לרשותו (שבת, 15:00, ספורט4). הקיצוני שהצטיין בדרבי סובל מרגישות בשריר ולא נכלל בסגל, כץ יחזור לסגל

מחזור 26הסתיים16/03/2024
הפועל ירושלים
  • זועבי (45)
  • דוין (59)
  • רויזמן (77)
2:3
  • (57) באסיי
  • (74) שטיין
הפועל פתח תקוה
צפו: השערים בניצחון 1:3 של הפועל ירושלים מול מכבי פתח תקוה/ספורט1

לאחר שאיבדה את הסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, הפועל ירושלים מארחת מחר (שבת, 15:00, ספורט4) את הפועל פתח תקוה בתקוה לסיים על ההתמודדות בתחתית כמה שיותר מוקדם ולהבטיח את ההישארות בליגה כבר בשלבים המוקדמים של הפלייאוף התחתון.

מתן חוזז הפצוע ייעדר, מספר שחקנים מושכים עומסים ופציעות ביניהם שחר פיבן, אופק ביטון ואדבאיו אדליי, אך נכון לעכשיו השוער צפוי לפתוח. בחלק הקדמי קווין סוני צפוי לקבל קרדיט, שייתכן שגם כרם זועבי יזכה לפתוח ב-11.

זיו אריה אמור לחתום בקרוב על חוזה לעונה הבאה, כאשר הרצון הוא לשאול את מתן חוזז לעונה נוספת ממכבי תל אביב, להשאיר את ילה דאון ומעבר לכך להתחזק בשלושה זרים חדשים, בהגנה, בקישור ובהתקפה.

שחקן הפועל ירושלים ילה דאון, מעל רועי גורדנה, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בחוד של זיו אריה. דאון/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה

אחרי התיקו בדרבי מול מכבי פתח תקוה, בהפועל פתח תקוה יודעים שמול הפועל ירושלים הם חייבים להשיג שלוש נקודות כדי להגיע לפלייאוף התחתון עם סיכוי ריאלי להיאבק על ההישארות. "ניצחון שלנו יפתח כאן כל התחתית מחדש וילחיץ את כל הקבוצות כולל הפועל ירושלים בעצמה", אמר שחקן בפתח תקוה, "אנחנו מרגישים טוב יותר במחזורים האחרונים אבל חייבים כבר להתחיל לתרגם את זה גם לניצחונות".

מי שייעדר מהשחק הוא גילברט קומסון שחש עומס על השריר האחורי ואף לא השלים את כל האימון האחרון. קומסון לא השלים אימון גם היום ולא ייכלל בסגל. רז שטיין או בר נאווי יחליפו את הקיצוני. סמואל בראון צפוי גם כן לפתוח בהרכב הקבוצה. עומר כץ יחזור לסגל אך יפתח על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גילברט קומסון שחקן הפועל פתח תקוה לפני מוחמד הינדי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
כיכב בדרבי, ייעדר מטדי. קומסון/קובי אליהו

טריוויה

* הפועל ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ בסיבוב הראשון, לפני כן 1:5 בגביע הטוטו וגם בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה הלאומית. הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה היה 0:2 ביתי בלאומית בינואר 2020.

* בחוץ, הפועל פתח תקוה לא ניצחה את יריבתה מאז ספטמבר 2013. זה היה המשחק הראשון אי פעם של הפועל קטמון בלאומית, והיא אירחה בכלל באשדוד עם עופר טסלפפה על הקווים. אדריאן פרננדס קבע 0:1 לזכות המלאבסים, כשבהרכב של קבוצת האוהדים הירושלמית פתח רז שטיין, היום שחקן הפועל פתח תקוה.

* הפועל פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (ארבע נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות). ניצחון החוץ האחרון שלה בליגה הבכירה היה 2:4 באשדוד במאי 2015.

* הפועל ירושלים החלה את העונה עם תשעה משחקים ללא ניצחון, לאחר מכן הגיעו חמישה ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ותיקו) ואז חמישה ללא ניצחון (ארבעה הפסדים ותיקו). כעת היא ברצף של שישה ללא הפסד (שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* הפועל פתח תקוה ללא ניצחון בתשעת המחזורים האחרונים, כשהיא ברצף פעיל של שלוש תוצאות תיקו. ארבעה משחקים רצופים ללא הכרעה? זה לא קרה לה בליגת העל מאז ינואר-פברואר 2010, אז הייתה סדרה של חמישה איקסים.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: טדי
קהל: 3540

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי נתניה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully