וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שחקנים מאנגליה וחלוץ בן 19: ההרכב המשוער של איסלנד לישראל

שבוע לחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו נגד ישראל, באיסלנד מעריכים: הלינסון מאייאקס צפוי להמתין על הספסל, אוסקרסון בחוד

תקציר: אינטר - גנואה 1:2/ספורט1

הסגל של נבחרת איסלנד לפלייאוף העלייה ליורו 2024 יתפרסם רק מחר (שישי), אבל בתקשורת המקומית כבר פרסמו היום את ההרכב המשוער - נכון להיום, בהנחה שלא יהיו פציעות עד המשחק נגד ישראל ביום חמישי הבא.

ישראל "תארח" את איסלנד בבודפשט ב-21 במרץ והמנצחת במפגש הזה, תשחק חמישה ימים לאחר מכן נגד בוסניה או אוקראינה בגמר. משם תצא העולה ליורו 2024, שתשובץ בבית ה' ביחד עם בלגיה, סלובקיה ורומניה.

סימן השאלה הגדול ממשיך להיות סביב אלברט גודמונדסון. הקשר ההתקפי של גנואה - שחווה עונה פנטסטית עם 10 שערי סרייה A - עדיין בספק בגלל שהוגשה נגדו תלונה על אונס לפני כמה חודשים. הפרקליטות גנזה את התיק, אבל אם המתלוננת תגיש ערעור, הוא לא יהיה זמין למאמן אוגה הריידה.

את החוד כנראה יוביל אורי אוסקרסון בן ה-19 מפ.צ. קופנהאגן ובכנף מובטח מקומו של האקון הראלדסון מליל הצרפתית. בהרכב שמסתמן היום, אין שחקנים מהליגה האיסלנדית ויש שלושה נציגים משתי הליגות הבכירות באנגליה: האקון ולדימארסון (ברנטפורד), יוהאן ברג גודמונדסון (ברנלי), ארנור סיגורדסון (בלקבורן)

שחקן אייאקס, כריסטיאן לינסון. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
מככב באייאקס, אבל צבר עד עכשיו רק 45 דקות בנבחרת הבוגרת. הלינסון/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

באתר המוביל באיסלנד, VISIR, העריכו היום שכריסטיאן הלינסון לא יפתח בהרכב וזו אולי הפתעה. הקשר בן ה-20 מככב באייאקס, אבל בקמפיין מוקדמות יורו 2024 בילה בעיקר על הספסל ויש לו רק הופעה אחת בנבחרת הבוגרת - 45 דקות בהפסד 4:2 לסלובקיה.

ארון גונארסון וגילפי סיגורדסון ללא קבוצה ונמצאים בהליכי החלמה מפציעות, ולא אמורים להיות בסגל.

ההרכב המשוער של איסלנד למשחק נגד ישראל, נכון להיום: האקון ולדימארסון, ויקטור פאלסון, סווריר אינגסון, יורטור הרמנסון, קולביין פינסון, יוהאן ברג גודמונדסון, ארנור טרוסטסון, ארנור סיגורדסון, וילום וילומסון, האקון הראלדסון, אורי אוסקרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully