וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן הנדרסון מודה: "הייתה טעות לעבור לליגה בערב הסעודית"

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 16:06

הקשר האנגלי ויתר על הרבה כסף כשהחליט לעזוב את אל איתיפאק הסעודית אחרי ששה חודשים בלבד ועבר לאייאקס: "הליגה הסעודית לא התאימה לי"

תיקתקנו, 14.3/ספורט1

ג'ורדן הנדרסון הודה שהוא מתחרט על מעבר לסעודיה בקיץ. הנדרסון, 33, הצטרף באופן שנוי במחלוקת לקבוצת אל-איתיפאק הסעודית במעבר מליברפול תמורת 12 מיליון ליש"ט ביולי, כשהצטרף לשורה ארוכה של שחקנים בכירים מאירופה שעברו למזרח התיכון.

עם זאת, הוא ספג ביקורת קשה על מעבר למדינה המוסלמית, שבה הומוסקסואליות אינה חוקית, כאשר הקשר בעבר היה תומך גדול בזכויות להט"ב במהלך תקופתו באנפילד. הנדרסון לא הצליח להשתלב במועדון "מסיבות משפחתיות", כך פורסם באנגליה, כשבין השאר התלונן על החום הכבד, ואף חשש להיות רחוק מהמוקד העולמי וכך לאבד את מקומו בנבחרת אנגליה ביורו בקיץ.

ג'ורדן הנדרסון אייאקס. GettyImages
"למדתי הרבה דברים על סעודיה". הנדרסון/GettyImages

הנדרסון סיים את חוזהו עם הסעודים והצטרף לאייאקס בינואר, וחתם על חוזה לשנתיים וחצי, שבו הוא מרוויח הרבה פחות מהשכר העצום שהובטח לו אצל הסעודים: 350 אלף ליש"ט בשבוע. "עכשיו אני מבין שכדורגל זורם לי בדם", אמר בריאין בהולנד, "הליגה הסעודית מתפתחת אבל זה לא מתאים לי, עשיתי טעות שהלכתי לשם. אני שמח כאן בפרויקט של אייאקס".

הנדרסון מונה לקפטן אייאקס זמן קצר לאחר הגעתו, וחווה רק ניצחון אחד בשבעת משחקיו, 0:2 על אוטרכט מוקדם יותר החודש. "במבט לאחור, זו הייתה החלטה גדולה והרגשתי שהיא נכונה עבורי", אמר הנדרסון, "דברים משתנים מהר בכדורגל ואני שמח לקבל את ההחלטה הזו (לבוא לאייאקס) והרגשתי שההזדמנות הזו גדולה מכדי לסרב לי. בחיים, אתה יכול לקרוא לזה 'חרטות' או 'טעויות', אבל אלה טעויות רק אם אתה לא לומד מהן. ולמדתי הרבה דברים על סעודיה.

"אין לי מילה רעה להגיד על אף אחד. יש לי חברים שם שאני אדבר איתם לנצח ועדיין היו דברים חיוביים לצאת מזה. בסופו של דבר זה לא יצא כמו ששני הצדדים רצו, אבל זה נגמר בתנאים מצוינים".

עוד בוואלה!

אשת הכוכב בסעודיה מיררה בבכי: "אלה בגדים שלעולם לא אלבש פה"

לכתבה המלאה

הנדרסון, שצפוי להיכלל בסגל נבחרת אנגליה של גארת' סאות'גייט למשחקים הבינלאומיים החודש מול ברזיל ובלגיה, חוזר לפעילות עם אייאקס, כשהיא תתמודד מול אסטון וילה הערב בגומלין הליגה האירופית בשמינית הגמר (0:0 במשחק הראשון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully