וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט בסעודיה: ג'ורדן הנדרסון מוכן לוותר על מיליונים כדי לעזוב

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 19:08

באנגליה מדווחים: גם כוכב ליברפול לשעבר יוותר על חוזה העתק שלו באל איתיפאק, אחרי ש"לא הצליח להסתגל" לחיים בערב הסעודית

תקציר גביע אנגלי: סנדרלנד - ניוקאסל 3:0/ספורט1

באנגליה מדווחים: ג'ורדן הנדרסון נואש לחזור לפרמיירליג ולעזוב את ערב הסעודית, גם אם מדובר בהחלטה שתעלה לו בהפסד כספי עצום. על פי הדיווחים, קפטן ליברפול לשעבר לא מצליח להתרגל לחיים בסעודיה, לאחר שחתם על חוזה עתק שמעניק לו שכר עצום של 700 אלף ליש"ט בשבוע.

הנדרסון הצטרף לאל איתיפאק הסעודית, כשעבר אליה מליברפול ביולי 2023 אחרי שהקבוצה שילמה עליו 12 מיליון ליש"ט. עם זאת, הוא לא התחבר למקום מבחינה מקצועית ומבחינה חברתית, וכעת "ישקול ברצינות כל הצעה שיקבל החודש, מכל קבוצה", כך נטען.

ג'ורדן הנדרסון, שחקן אל איתיפאק, עם המאמן סטיבן ג'רארד. Yasser Bakhsh, GettyImages
ג'ורדן הנדרסון, שחקן אל איתיפאק, עם המאמן סטיבן ג'רארד/GettyImages, Yasser Bakhsh

הבעיות של הנדרסון סימלו את היכולת הגרועה מאוד של אל איתיפאק, תחת המאמן סטיבן ג'רארד, שהיה תחת לחץ עצום מהבעלים בעקבות רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון. בנוסף, עוזר המאמן של הקבוצה איאן פוסטר התפטר השבוע והחל לאמן את פלימות' מליגת המשנה, כשגם הוא החליט לעזוב את המדינה המוסלמית.

ג'רארד ופוסטר היו השניים שהצליחו לשכנע את הנדרסון לעבור לסעודיה בקיץ, בהעברה שנחשבה למפתיעה מאוד. בנוסף ל"קושי שלו להסתגל לאורח חיים שונה", השחקן בן ה-33 נאבק גם בחום והלחות ובתנאי המשחק, כשהוא משחק מול כ-8,000 צופים בממוצע, אחרי שחווה את פסגות הכדורגל האנגלי. כזכור, הנדרסון גם ספג ביקורת חריפה על המעבר שלו לסעודיה, שנתפס כ"כבגידה" בקהילת הלהט"ב.

כעת ב"דיילי מייל" מופיע דיווח, שנראה כאילו הועבר מאנשיו, על כך שהוא מוכן להשלים עם "קיצוץ משמעותי בשכר" בשביל לחזור לאנגליה. מעבר להפסד של החוזה השמן - מעבר שכזה גם יעלה לו הרבה מאוד כסף, כי הוא פטור ממס בסעודיה רק אם הנדרסון מכבד את השנתיים הראשונות לחוזה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully