וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא יכול לעשות את זה כמו מסי". זה מה שמדאיג את ה-MLS

הפציעה הטרייה לא מדאיגה את אינטר מיאמי, אך פוגעת בשאיפות הליגה ו"אפל" לקדם את עצמן באמצעות הכוכב הגדול ביותר

תקציר שמינית גמר גביע האלופות של Concacaf: אינטר מיאמי - נאשוויל 1:3/ספורט1

ליאו מסי שוב הרשים הלילה (בין רביעי לחמישי) בדרך לניצחון 1:3 של אינטר מיאמי על נאשוויל, שהעלה את הארגנטינאי וחבריו לרבע גמר גביע האלופות של Concacaf. חמישה שערים ושני בישולים הם מאזנו של מסי מתחילת העונה בכל המסגרות, כשהוא מעורב בשער בכל חמשת המשחקים של אינטר מיאמי שבהם שותף.

"יש לו השפעה כל כך גדולה על שאר הקבוצה. נכון, יש להם עוד שחקנים טובים מאוד. אבל אין עוד אחד שיכול לעשות את מה שמסי עושה", הודה בכניעה מאמנה של נאשוויל, גארי סמית', אחרי ההפסד הלילה. "יש אמון אינסופי בהחלטות שלו, הטכניקה והיכולות שלו. איך שהוא מקבל את הכדור, כולם מעלים הילוך. וזו בעיה רצינית לשחקנים שמולו. יש אולי שחקן או שניים נוספים בליגה שזוכים לאמון כזה מחבריהם לקבוצה. ואף אחד מהם, כמובן, לא ברמה שהאיש הזה מסוגל לייצר".

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Rich Storry, GettyImages
אין עוד אחד כמוהו. מסי חוגג הלילה/GettyImages, Rich Storry

אלא שבזמן שמסי מחייך על המגרש ואינטר מיאמי צוברת ניצחונות, לראשי ה-MLS יש סיבות לדאגה. הפציעה שאילצה את הסופרסטאר להתחלף הלילה בדקה ה-50 ככל הנראה תמנע ממנו להופיע בשני משחקי הליגה הקרובים של אינטר מיאמי, מול די.סי. יונייטד בשבת ונגד ניו יורק רד בול ב-23 במרץ. בראשון, מאמנו טאטה מרטינו כבר הודיע שהוא צפוי לנוח בשביל לא לסכנו, בשני מסי כבר אמור להיות עם נבחרת ארגנטינה לקראת משחק הידידות נגד אל סלבדור. גם כשיחזור מהנבחרת ואינטר מיאמי תארח את ניו יורק סיטי ב-31 בחודש, ההערכה היא שמסי ינוח לקראת רבע גמר המפעל הבינלאומי של צפון-מרכז אמריקה, אליו העפיל הלילה.

בכך ייעדר מסי מהמשחקים נגד קבוצות מהערים שבהן מספר העיתונאים הגדול ביותר בארצות הברית, ומהזווית של ה-MLS יהיה זה "בזבוז" של החשיפה לכוכב הכי גדול, זה שדרכו היא שואפת לקדם את הליגה, כפי שהסבירו ב"פורבס". המפגש עם די.סי. יונייטד הוא הראשון מתוך מחזור של 14 משחקים ש"אפל טי.וי", מחזיקת זכויות השידור לליגה, הציעה לחובבי הכדורגל המקומיים בחינם. כעת, המבצע שאמור למשוך אוהדים לרכוש את חבילת הצפייה, שבמרכזה מוצעת הגישה לשידורי משחקיו של מסי, הופכת מפתה הרבה פחות לקהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
הליגה כפופה לרצונותיו. מסי/רויטרס

לעומת זאת, מהמשחקים במסגרות שאינן שייכות ל-MLS, ולפיכך היא אינה מרוויחה מזכויות השידור שלהן, מסי לא נעדר וזה כמובן תואם את האינטרס וסדר העדיפויות של אינטר מיאמי, שמכוונת קודם כל לזכייה בתארים, ולא מודאגת מכך שהוא מחמיץ משחקי ליגה כי שם העונה עוד ארוכה ותהיה לה אפשרות לתקן גם אם תשמוט נקודות.

עבור ראשי הליגה זו בעיה, כאמור. במסגרת הסכם החתימה של מסי באינטר מיאמי הובטח לו נתח מהרווחים על מכירת זכויות שידור של "אפל טי.וי" ל-MLS, אבל השחקן עצמו מן הסתם מתעדף את שאיפותיו המקצועיות על פני הצרכים הכלכליים של הליגה וזכיינית השידורים, שמצדן נאלצות "לרקוד לפי החליל" שלו ובנוסף עשויות להיפגע גם בעתיד מהשתתפותו במפעל של Concacaf (שמשודר ברשת "פוקס"), כמו במקרה הזה שבו פציעה מונעת ממסי לשחק במסגרות שלהן.

לכן, הפציעה הנוכחית של מסי היא דאגה קטנה יותר לאינטר מיאמי מאשר ל-MLS, שתיאלץ לספוג פגיעה רצינית בניסיונותיה לקדם את עצמה באמצעות הכוכב מספר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully