וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לסוארס ולמסי, אינטר מיאמי ניצחה 1:3 את נאשוויל

הכוכבים הובילו אל רבע גמר גביע האלופות של Concacaf, אך הארגנטינאי הוחלף בשל פציעה והדאיג. טיילור הוסיף את השלישי

תקציר שמינית גמר גביע האלופות של Concacaf: אינטר מיאמי - נאשוויל 1:3/ספורט1

"הקרבת" משחק הליגה נגד מונטריאול בסוף השבוע לטובת מנוחה לליאו מסי וללואיס סוארס השתלמה לאינטר מיאמי הלילה (בין רביעי לחמישי), כשצמד הכוכבים הובילו אותה לניצחון 1:3 על נאשוויל בגומלין שמינית גמר גביע האלופות של צפון ומרכז אמריקה. אחרי 2:2 במשחק הראשון בשבוע שעבר, החלוץ האורוגוואי כבש את השער הראשון ובישל את השלישי לרוברט טיילור, הפנומן הארגנטינאי הכין לחברו הטוב והבקיע במו רגליו את השני, והקבוצה של טאטה מרטינו דילגה לעבר רבע הגמר.

המושבה הברצלונאית-ארגנטינית במיאמי עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית, אחרי עוד מהלך שעורר נוסטלגיה במחוזות קטלוניה: ג'ורדי אלבה מסר מצד שמאל, מסי השחיל את כדור העומק לתנועה הנהדרת של סוארס והאחרון שם את זה ברשת. מסי נעזר בבישול יפה של דייגו גומס הפרגוואי כדי לבעוט חד ומדויק פנימה בדקה ה-23, ולהכפיל את היתרון.

בדקה ה-50 ירד מסי מהמגרש, ברגע מלחיץ עבור אוהדי נבחרת ארגנטינה, לה מתוכננים שני משחקי ידידות ב-23 וב-27 בחודש. המאמן מרטינו הסביר אחרי המשחק שהקפטן חש אי נוחות בשריר, בצוות המקצועי לא רצו לקחת סיכונים ולכן החליפו אותו.

לואיס סוארס, אינטר מיאמי. CHRIS ARJOON/AFP, GettyImages
שער ובישול. לואיס סוארס/GettyImages, CHRIS ARJOON/AFP
ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Rich Storry, GettyImages
ליאו מסי כיכב, וגם הלחיץ/GettyImages, Rich Storry

רוברט טיילור שהחליף את מסי נהנה מבישול נהדר של סוארס, וסיפק סיומת לא פחות מרשימה בעצמו, עם נגיחה שהגדילה ל-0:3 בדקה ה-63. סם סארידג' כבש את שער הכבוד של נאשוויל, פיינליסטית ה-MLS בשנה שעברה, בתוספת הזמן.

אינטר מיאמי תחזור לשחק בשבת הקרובה (20:00) כשתתארח אצל די.סי. יונייטד, מרטינו הודיע שמסי לא צפוי להתלבש למשחק החוץ בגלל הפציעה הקלה שהוא סוחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully