וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דה בראונה, יש ברנרדו: צמד לסילבה ב-0:2 על ניוקאסל בגביע

אחרי שמנצ'סטר סיטי בקושי ניצחה את המגפייז בליגה ועפה מולם בגביע הליגה, הפורטוגלי כבש פעמיים (13 ו-31) והוביל את מחזיקת הגביע לחצי הגמר בוומבלי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:2 (רבע גמר גביע)/ספורט1

רבע גמר באנגליה יצא לדרך מוקדם יותר היום (שבת) עם המפגש יוצא הדופן בין וולבס לקובנטרי מהצ'מפיונשיפ שעלתה לחצי הגמר עם שערים בדקות 90+7 ו-100, אבל במשחק המאוחר כבר לא נרשמה הפתעה כאשר מחזיקת הגביע הנוכחית והטרבליסטית, מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ניוקאסל והבטיחה את מקומה בוומבלי בחצי הגמר.

מנצ'סטר סיטי החלה את השבוע עם משחק העונה באנפילד נגד ליברפול וזה היה משחק שאותו פתחה בסערה ועלתה ליתרון מוצדק ודיי מהיר משער של ג'ון סטונס, אבל טעות של נתן אקה הובילה לפנדל שאלכסיס מקאליסטר ניצל כדי להשוות, השתיים נפרדו ב-1:1 והסיטיזנס ירדו למקום השלישי בטבלה - על אף שהם רק במרחק נקודה מהפסגה. מול ניוקאסל הם כבר מעדו ועפו מגביע הליגה בספטמבר וגם בליגה ניצחו אותם רק בתוספת הזמן משער דרמטי של אוסקר בוב, וכנראה שזו הסיבה לכך שגם היום החלו הסיטיזנס את המשחק בסערה, עלו ליתרון כפול במחצית הראשונה ושמרו על ה-0:2 עד לסיום.

ברנרדו סילבה, קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הסיטיזנס חוגגים עם ברנרדו סילבה/רויטרס

קווין דה בראונה הפצוע לא נכלל בסגל וארלינג הולאנד שוב לא כבש והוחלף בדקה ה-86 כשבמאזנו משחק נוסף בו לא מצא את הרשת, אבל כאמור לעיל בהיעדרם ובמשחק בו פיל פודן לא כבש או בישל, היה זה ברנרדו סילבה שחגג צמד יקר וחשוב. בדק ה-13 הוא בעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והכניע את מרטין דוברבקה והוא חגג את השני שלו בחלוף 18 דקות בלבד. ניוקאסל שנמצאת במגמת ירידה מאבדת תואר נוסף, החלום של סיטי לשמור על התואר בהחלט חי וקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully