וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציית ענק: קובנטרי כבשה בדקות 90+7 ו-100 ועלתה לחצי הגמר

המדורגת 8 בצ'מפיונשיפ התארחה אצל וולבס ושמטה יתרון עקב שני שערים דרמטיים, אך הפכה בעצמה עמוק-עמוק בתוספת הזמן, ניצחה 2:3 ותשוב לוומבלי לראשונה מאז 1987

תקציר: וולבס - קובנטרי 3:2/ספורט1

לא סתם אומרים שאין מפעל יותר מרגש וקסום מהגביע האנגלי. היום (שבת) החלו משחקי רבע הגמר וסנסציה ענקית נרשמה כאשר קובנטרי הדיחה את וולבס עם 2:3 במשחק יוצא דופן - המדורגת 8 בצ'מפיונשיפ שמטה יתרון בדקות 84 ו-88, אבל חזרה למשחק בענק עם קאמבק הירואי בדקןת 90+7 ו-90+10 והבטיחה את הכרטיס הראשון לחצי הגמר בוומבלי לראשונה מאז עונת 1986/87, בסיומה הוכתרה למחזיקת הגביע.

אליס סימס שחקן קובנטרי חוגג שער. רויטרס
הגיבור של קובנטרי. אליס סימס/רויטרס

קובנטרי עלתה ליתרון ראשון ומפתיע בדקה ה-53 כאשר אליס סימס נגח מקרוב לרשת אחרי כדור חופשי ולא הייתה רחוקה מלהכפיל את יתרונה, אבל החמיצה מול סה. מן העבר השני, המגן ריאן אייט-נורי בניסיון הראשון שלו נעצר אצל הקורה, אבל בדקה ה-84 השווה אחרי טעות ענקית של הגנת האורחת והמהפך הושלם בחלוף ארבע דקות כאשר אייט-נורי בישל להוגו בואנו את ה-1:2.

נראה היה שהסיפור נגמר, אבל קובנטרי סירבה להרים ידיים ושוב היה זה סימס שנגח לרשת אחרי שתי נגיעות באוויר בתוך הרחבה. בדקה ה-90+10, שניות ספורות לפני שהמשחק היה נכנס להארכה, סימס הפעם היה על תקן המבשל לחאג'י רייט שבבעיטה מסובבת לפינה הרחוקה קבע 2:3 סנסציוני לקובנטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully