וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס צפויה לעלות עם השוער השני נגד מכבי תל אביב

ביוון מתקשים להאמין ביכולת למחוק את ההפסד 4:1 מהמשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס ליג, אבל מסבירים מדוע הכרחי לנצח את החבורה של קין (חמישי, 22:00, ספורט2). פסחלאקיס לא יפתח עקב כאבים בכתף, אבל זה יהיה השינוי היחיד ב-11 של מנדיליבאר

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

אולימפיאקוס ערכה היום בצהריים את האימון המסכם על אדמת יוון ולאחר מכן יצאה לסרביה לקראת משחק הגומלין בשמינית גמר הקונפרנס ליג נגד מכבי תל אביב, שייערך שבוע אחרי ה-1:4 המדהים של הצהובים בפיראוס (חמישי, 22:00, ספורט2).

בתקשורת היוונית ממעטים להתייחס לגומלין לאור תוצאת המפגש הראשון וכמעט פה אחד מכריזים על כך ש"אין סיכוי ממשי לאולימפיאקוס", אבל מדגישים את החשיבות לנצח גם בשל נקודות הדירוג שיסייעו משמעותית לכדורגל היווני. עם זאת, המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר שוחח עם שחקניו בימים האחרונים על הצורך לנצח ועל החשיבות להאמין ששום דבר עוד לא נגמר - כידוע, היוונים זקוקים לניצחון בשלושה שערים כדי לכפות הארכה.

אלכסנדרוס פסחלאקיס, שוער אולימפיאקוס. רויטרס
סובל מכאבים וכנראה יירד לספסל. פסחלאקיס/רויטרס

אולימפיאקוס עשויה לשנות מערך, כפי שסברו לפני הדרבי נגד פנאתנייקוס ביום ראשון בו הובילה הפסידה 3:1, אם כי הסיכוי שמנדיליבאר יעלה עם שלושה בלמים קטן יותר בשל הצורך של הקבוצה להבקיע שלושה שערים לפחות בשביל לשמור על הסיכוי להעפיל לרבע גמר הקונפרנס ליג. יתרה מכך, מכיוון שלקבוצה אין משחק בשבוע הבא והיא יוצאת לפגרת נבחרות מיד אחרי המפגש בסרביה, מסתמן רק שינוי אחד בהרכב לעומת השבוע שעבר.

השוער אלכסנדרוס פסחלאקיס סובל מכאבים בכתף והוא לא צפוי לעלות ב-11 נגד מכבי תל אביב, כך שבין הקורות מתוכנן לעמוד קונסטנטינוס צולאקיס בן ה-21, שרשם 180 דקות העונה בכל המסגרות - ההופעה האחרונה הייתה ארבעה ימים לפני המפגש עם מכבי תל אביב. כאמור, פרט לכך נראה כי היוונים יעלו עם אותם עשרה שחקני שדה, כשהסכנה היא בעיקר מפודנסה, פורטוניס ואל קעבי בשלישיית ההתקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבי הקבוצות

שופט: מאוריציו מריאני (איטליה)
אצטדיון: TSC ארנה (באצק'ה טופולה)

הגרלת שלבי רבע וחצי גמר הקונפרנס ליג תיערך ביום שישי הקרוב בשעה 15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully