וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא הנסיבות, לא היינו משיגים את ליאל עבדה כל כך בקלות"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 12:54

בשארלוט מודים שהמלחמה והיחסים עם סלטיק הם אלה שדחפו את הישראלי ל-MLS: "מאוד נדיר שכישרון כמוהו מגיע לכאן בגיל כזה"

דריבל, 12.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שארלוט FC השלימה בשבוע שעבר את הרכש הגדול בתולדותיה, כשקנתה את ליאל עבדה מסלטיק תמורת 8 מיליון דולר - 1.7 מיליון דולר יותר משיא המועדון הקודם (אנסו קופטי).

"הוא יעזור לנו לנצח משחקים, ויש לו רזומה נהדר יחסית לשחקן בן 22", אמר הג'נרל מנג'ר של המועדון זוראן קרנטה על הישראלי, שהיה מעורב ב-51 שערים ב-112 משחקיו בסלטיק. "הוא בלי ספק השחקן שהיה חסר לנו. הוא כישרון בן 22 שמגיע מאירופה ל-MLS, זה מאוד נדיר שכישרון אירופי בולט מגיע ככה. בדרך כלל זה הפוך, או שמקבלים שחקן מבוגר יותר שמגיע לארצות הברית. מהבחינה הזאת, זה ענק עבורנו".

אכן, לא מדובר בהעברה שגרתית, משום שהנסיבות לא היו שגרתיות - עבדה נגרע מסגל סלטיק אחרי המלחמה, והפרידה היתה בלתי נמנעת. "למען האמת, אם לא הנסיבות הללו, אני לא חושב שהיינו מצליחים להשיג אותו כל כך בקלות", הודה קרנטה. "הכרנו את ליאל תקופה ארוכה, פנינו לסלטיק לגביו כבר לפני שנה והם סירבו בתוקף. אבל במצב הנוכחי, לא יכולנו לוותר. זה היה נו בריינר".

המנהל המקצועי הוסיף ואמר: "אני באמת חושב שרוב אוהדי סלטיק אהבו אותו, אבל ברור לכולם שהמצב היה קשה לו. הוא לא היה מוכן להתמודד עם זה, העניינים קצת יצאו משליטה".

ליאל עבדה שארלוט FC. שארלוט FC, אתר רשמי
שחקנים כמוהו בדרך כלל לא מגיעים ל-MLS בגיל 22. עבדה/אתר רשמי, שארלוט FC

עבדה צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בסוף החודש או בתחילת אפריל. "הוא שחקן מלהיב", אמר קרנטה, "שחקן שיכול לכבוש, לבשל. אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי, והוא בדיוק השחקן שישמח את הקהל שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully