וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה חתם בשארלוט FC, ונפרד מסלטיק: "לא תכננתי לעזוב"

שחקן הכנף של נבחרת ישראל הצטרף למועדון האמריקאי ל-4 השנים הקרובות תמורת 11.7 מיליון יורו ששולמו לסלטיק: "שמח לחתום עבור המועדון הזה, מתרגש לשחק באצטדיון המדהים שלנו". בכך, הפך עבדה בן ה-22 לעסקה השלישית בגובהה בתולדות הכדורגל הישראלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3/ספורט1

אחרי סאגה ארוכה שהחלה מאז ה-7 באוקטובר עם חרם מצד אוהדי סלטיק והוצאתו מהסגל, ליאל עבדה חתם הערב (חמישי) רשמית ל-4 שנים בקבוצת שארלוט FC מליגת ה-MLS האמריקאית. שחקן הכנף של נבחרת ישראל היה מועמד למספר קבוצות בקיץ האחרון ובחודש ינואר, אך בסופו של דבר החליט להצטרף לשארלוט, זאת לאחר שהיה מבוקש בקבוצות נוספות מהליגה הצפון אמריקאית.

עבדה הפך לשחקן הישראלי השני שישחק בליגת ה-MLS בעונה הקרובה, כשתאי בריבו הצטרף באוגוסט לפילדלפיה יוניון. סכום ההעברה המשמעותי של שחקן הכנף הצעיר הפך אותו לשלישי ברשימת העסקאות היקרות ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, כשהוא עוקף על הדרך את אייל ברקוביץ' שעשה את הדרך מווסטהאם לאותה סלטיק של עבדה תמורת 8.8 מיליון יורו. לפניו ברשימה נמצא מונס דאבור שנמצא במקומות 1 ו-2 עם 12 מיליון יורו במעבר מסביליה להופנהיים ועם 17 מיליון יורו במעבר מרד בול זלצבורג לסביליה.

עבדה אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום עבור המועדון הזה, מתרגש לשחק באצטדיון המדהים שלנו".

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. Ian MacNicol, GettyImages
עזב את סקוטלנד לטובת ארצות הברית. עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

בהמשך הערב, עבדה פרסם דברי פרידה מסלטיק. "אחרי שנתיים וחצי נהדרות, הגיע הזמן להיפרד. לא תכננתי לעזוב את סלטיק, אבל החיים בלתי צפויים לפעמים, ולא תמיד הכל בשליטתנו", כתב. "חצי השנה האחרונה הייתה מאתגרת מבחינה אישית, אבל קיבלתי תמיכה אדירה מהיציעים, מהמאמנים וההנהלה. הם היו הסלע שלי. כשאני חושב על המסע שלי כאן, עולה בי חיוך. התארים בהם זכינו, המטרות בהם עמדנו, אווירה מחשמלת, רגעים נפלאים שאנצור בלבי לעד".

בשלב התודות, הקדיש עבדה כמה מילים גם לאוהדי סלטיק. "התקופה האחרונה הייתה קשה עבורי ועבור משפחתי, אבל חשוב לי להודות לכל האוהדים שעמדו לצידי, תמכו וכיבדו אותי כשחקן המועדון".

עבדה היה אחד השחקנים המשמעותיים בסגל הקבוצה בעונה שעברה אחרי שנרכש תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט ממכבי פתח תקוה, אבל המלחמה טרפה את הקלפים. בסלטיק יש הרבה מאוד אוהדים פרו פלסטינים ודגלי פלסטין ביציעים גרמו לקרע בין השחקן למועדון. שארלוט פתחה את העונה בארה"ב עם 1:1 נגד ונקובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully