וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד "מקווה להגיע פייבוריטית", פ.ס.וו תפתיע?

הצהובים-שחורים ינסו להשלים את המשימה אחרי 1:1 במשחק הראשון, טרזיץ' אופטימי: "תחושה חיובית". מוליכי הליגה ההולנדית ינסו להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2006/07 (רביעי, 22:00)

תקציר: אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 2:0/ספורט1

משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות ימשיכו גם מחר (רביעי) כשבאחד המפגשים המסקרנים והצמודים ביותר, בורוסיה דורטמונד תארח את פ.ס.וו איינדהובן אחרי שהשתיים נפרדו ב-1:1 צמוד במשחק הראשון שנערך בהולנד. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות במסגרת המקומית, כאשר בעוד המארחת נאבקת על מקומה בליגת האלופות גם בעונה הבאה ונמצאת במקום הרביעי בבונדסליגה, האורחת עדיין ללא הפסד העונה בליגה ההולנדית בפסגת הטבלה.

אדין טרזיץ', מאמנה של דורטמונד, סיפר כי הוא מרגיש "חיובי" לקראת המשחק מחר ואמר: "הרווחנו את התחושה הטוב מהמשחק הראשון. יהיה לנו ערב נהדר עם הקהל שלנו בבית. יש לפ.ס.וו עומק עם שחקנים נפלאים. דונייל מאלן ואיאן מאטסן שיחקו שם, כך שאפשר להבין איזו איכות הם יודעים להוציא מהסגל שלהם".

חלוצה של המארחת ששיחק במדי פ.ס.וו הוסיף בעצמו: אני מצפה למשחק מלהיב. האם יש פייבוריטית? אני מקוהו שאנחנו, כי משחקים בבית שלנו. השתפרנו כקבוצה עוד מהמשחק הראשון".

טרזיץ' צפוי דווקא לספסל את מאלן ולעלות כמו בכל התקופה האחרונה עם ניקלאס פולקרוג בחוד, כשבאגפים יהיו ג'יידון סאנצ'ו ויוליאן בראנדט. סבסטיאן האלר הפצוע עדיין לא כשיר.

ג'יידון סאנצ'ו, בורוסיה דורטמונד. Alex Grimm, GettyImages
יפתח באגף? ג'יידון סאנצ'ו/GettyImages, Alex Grimm

מנגד, פ.ס.וו רוצה לעלות לשלב רבע הגמר לראשונה מאז עונת 2006/07, אז היא הודחה על ידי ליברפול, ולשם כך היא תצטרך להשיג ניצחון או לפחות להגיע להארכה ולהשיג את ההכרעה דרך דו קרב פנדלים. נואה לאנג לא זמין עבור פטר בוס שיתארח פעם נוספת אצל האקסית, אך עם החלוץ הלוהט של אירופה, לוק דה יונג, הוא יקווה להשלים את המשימה ולהמשיך את העונה המופלאה של אלופת אירופה לשעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לוק דה יונג פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
האיש המרכזי של פ.ס.וו יהמם את דורטמונד? לוק דה יונג/רויטרס

הרכבים משוערים

בורוסיה דורטמונד: גרגור קובל, יוליאן ריירסון, ניקלאס זולה, מאטס הומלס, איאן מאטסן, אמרה ג'אן, מרסל זאביצר, ג'יידון סאנצ'ו, יוליאן בראנדט, מרקו רויס, ניקלאס פולקרוג.

פ.ס.וו איינדהובן: וולטר בניטס, ג'ורדן טזה, ג'רדי שוטן, אוליבייה בוסקאלי, סרג'יניו דסט, איסמעיל סאיבארי, מאליק טילמן, ג'ואי פירמן, יוהאן בקאיוקו, הירווינג לוסאנו, לוק דה יונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully