וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול פתוח לקראת הגומלין: 1:1 בין פ.ס.וו איינדהובן ובורוסיה דורטמונד

מאלן פתח מול האקסית, כבש שער יפהפה (24) ולא חגג. אלא שלוק דה יונג השווה בפנדל (56) אחרי הכשלה גבולית מאוד של הומלס על טילמן. העולה לרבע גמר האלופות תיקבע בגרמניה

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן ובורוסיה דורטמונד נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות. ההולנדים, שדורסים את הליגה המקומית, נקלעו לפיגור מוקדם משער של מאלן, שכבש מול האקסית ולא חגג (24). אלא שבדקה ה-56 המארחים קיבלו פנדל גבולי מאוד אחרי ספק גדול הכשלה של הומלס על טילמן ולוק דה יונג, מלך השערים של פ.ס.וו, הציל אותה מהפסד ביתי.

דורטמונד תהיה פייבוריטית קלה במשחק הגומלין שייערך רק ב-13.3, אבל לא מומלץ להספיד את הקבוצה של פטר בוס, שהרשימה בשלב הבתים למעט המפלה מול ארסנל וניצחה בסביליה. אם נשפוט לפי המשחק הערב, הרי שאף קבוצה לא התעלתה על יריבתה. פ.ס.וו הגיעה לכמה מצבים טובים, אבל גם דורטמונד החמיצה ואפשר גם לומר שקופחה בפנדל שנשרק לטובת ההולנדים.

עד כמה משמעותית הביתיות של הגרמנים? לדורטמונד יש רצף ביתי יפה מאוד באלופות. הם לא הפסידו בשמונת המשחקים האחרונים שלהם בבית במפעל, אבל ההפסד האחרון הגיע מול יריבה הולנדית, 3:1 מול אייאקס. גם אז ה"גיבור" הטראגי היה מאטס הומלס, שהורחק והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-29.

הרכב פ.ס.וו איינדהובן: וולטר בניטס, ג'ורדן טזה, ירדי סחאוטן, אוליבייה בוסקאלי, סרג'יניו דסט, איסמעיל סאיברי, ג'ואי פרמן, מאליק טילמן, ז'והאן בקאיוקו, הירווינג לוסאנו, לוק דה יונג.

הרכב בורוסיה דורטמונד: אלכס מאייר, יוליאן ריירסון, מאטס הומלס, ניקו שלוטרבק, יאן מאטסן, אמרה ג'אן, מרסל זאביצר, דונייל מאלן, מרקו רויס, ג'יידון סאנצ'ו, ניקלאס פולקרוג.

דונייל מאלן בורוסיה דורטמונד לוק דה יונג פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
שני הכובשים הערב. מאלן ומאחוריו לוק דה יונג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: מאליק טילמן נותר חופשי לגמרי ב-17 מטרים מהשער של מאייר, אבל בעט לא טוב החוצה.

דקה 18: רויס שלח כדור רוחב מצד שמאל, פולקרוג הגיע ראשון אבל בלי לעצור בעט גבוה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דונייל מאלן בורוסיה דורטמונד חגיגות. רויטרס
ופתח וכבש מול האקסית. מאלן/רויטרס

דקה 24: גול! דונייל מאלן קיבל כדור כ-20 מטר מהשער מזווית אלכסונית וירה מעל הידיים של בניטס, שהיה יכול לעשות יותר אבל נכנע. 0:1 לדורטמונד על פ.ס.וו.

דקה 35: סאיברי קיבל כדור באגף השמאלי ומסר רוחב מצוין, אבל בקאיוקו בעט רע מאוד בשמאל ממצב נוח מאוד.

דקה 54: פנדל לדורטמונד! מאטס הומלס ספק הכשיל ברחבה את טילמן, למרות שהוא נגע גם בכדור. השופט הורה על הנקודה הלבנה ואנשי ה-VAR אישרו את הפסיקה.

דקה 56: גול! לוק דה יונג בעט חזק לפינה. מאייר זינק לפינה הנכונה אבל לא הצליח להושיע ולמנוע מאיינדהובן להשוות ל-1:1.

לוק דה יונג פ.ס.וו איינדהובן חוגג. רויטרס
לא עשה הרבה עד הפנדל. לוק דה יונג/רויטרס

דקה 59: דונייל מאלן קיבל הזדמנות להשלים צמד ולהחזיר מהר מאוד את קבוצתו ליתרון כשנותר חופשי ברחבה, אבל היה בזווית קשה מאוד ובניטס הדף את הבעיטה שלו לקרן.

דקה 70: דורטמונד קיבלה כדור חופשי מסוכן כ-18 מטרים מהשער. וולף ניסה להפתיע עם הסטה מהאוויר שכמעט נכנסה, אבל בניטס הציל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully